Výběr webů podle abecedy

zasnena-slecna.blog.cz

Smrt se neptá na jméno

Odkaz | Autor: Zasněná* | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lily Evans, Poberti | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-06-24 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Jeden zvrat za druhým. Ani jedna krátká chvíle, kdy by věci byly takové jaké se zdají.... Poslední ročník pobertů s sebou přinese nečekané změny - nové profesory, spolužáky, ale i nová přátelství. Lily je šťastně zamilovaná do Jamese a jejich vztah jen vzkvétá. Ze začátku se zdá, že jejich lásce nemůže nic zabránit, ale jak s ní zamíchá nová studentka, která do Bradavic nastoupila, aby dostudovala sedmý ročník? Lily je jasné, že tajemná Bea není tím odrazem dokonalosti, za kterou ji všichni mají. Bohužel ale i James podlehl jejímu kouzlu. Lily tak přijde o kamarády i lásku. Dokáže se tomu všemu postavit čelem a odhalit pravou totožnost Bey? A nebo se celý její život zhroutí jako domeček z karet?
Klíčová slova: romantika, akce


Štěstí přijde zítra

Odkaz | Autor: Zasněná* | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Narcissa Blacková, James Potter, Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Bellatrix Blacková a další | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příbeh dívky, které jeden mizerný klobouk, který si navíc říká Moudrý zkazil celý život... Narcissa, bývala jako malá často přirovnávána k Siriusovi. Mnozí ji měli za zrádkyni vlastního rodu. Až po nástupu v Bradavicích se všem ulevilo, když se dostala do Zmijozelu a ne do toho prašivého Nebelvíru. V tu chvíli mladá Blacková přijde o všehny své dosavadní přátele. Proč je takový problém v tom, že chodí do jiné koleje? Proč to Jamesovi vadí na tolik, že se k ní chová jako ke kusu hadru, přesto že ona jej milovala? Jenže rodina je přednjší, je důležitější než ona. Toujours pur. Po příjezdu z Bradavic si na ní sestřička připraví něco, co ji navždy změní život... něco, díky čemuž začně svou rodinu nenávidět ještě více, než kdy dříve, ještě že sklenička bílého vína ji vždycky pomůže... co když tentokrát ne? Co když se všechno ještě více pokazí?
Klíčová slova: romantika, drama