Výběr webů podle abecedy

pansmrti.wz.cz

Harry Potter a Pán pána smrti

Odkaz | Autor: Martin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Pokračování Pána smrti
Klíčová slova:


Harry Potter a Pán smrti

Odkaz | Autor: Martin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 100
Shrnutí: Harry právě zažil největší krach ve svém životě. Zemřel mu milovaný kmotr, kterého víc než kohokoliv na světě považoval za svého otce. Psychicky zcela zdeptán a vzdávající celý svůj život se musel odebrat znovu ke svému strýci a tetě. Avšak netušil, že za okny mu stále čeká Voldemortův vrah, který se v hodnou chvíli připravuje zaútočit, aby tak mohl spustit koloběh strašlivých, smutných, zamilovaných, ale i šťastných okamžiků, které na Harryho čekají v jeho šestém ročníku čar a kouzel v Bradavicích. Pán smrti vás zavede do všech míst kam se původní autorka Harry Potter díla zdráhala vkročit. Navštívíte znovu Chroptící chýši, Prasinky, Raddleův statek, Grimmualdovo náměstí, Zapovězený les, Bradavický hřbitov, Zmijozelův spolek, mnoho místností v Bradavicích včetně Sovince, Kuchyně, Knihovny s omezeným přístupem, Komnaty nejvyšší potřeby, stejně tak jako nových místností, Černé kroniky, Transální místnosti a jiných. Setkáte se znovu s Aberforthem, Erniem a Stanem, Brumbálem, Lupinem, Tonksovou, Moodym, všemy učiteli a bohužel také s Umbridgeovou, Lestrangovou, mnoha smrtijedy a hlavně s Vy-víte-kým. Stejně tak jako s novými místy, například Dublin, Londýn, New York, Zmijozelův spolek, dokonce i Azkaban a Elfy, i s dávným trpasličím městem Karnas. To ale je jen kousek z těch záhad a tajemství, která na vás čekají aby jste je odhalili, stejně tak jako i dějiny Bradavic!
Klíčová slova: gen, alternativní šestý ročník