Výběr webů podle abecedy

geocities.ws

Anniversary

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: After Voldemort is defeated on Harry's eighteenth birthday, the Headmaster makes a deathbed request: that Harry and Snape spend the anniversary of that victory alone together, every year, until they are magically released from the obligation. This is the story of the seven anniversaries that follow, and of the mutual animosity that was transformed into something altogether unexpected.
Klíčová slova:


Flawed Lines

Odkaz | Autor: Diagonalist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Snape saves Harry from the Dursleys and realises that there is more to Harry than he's always assumed. They grow closer as he helps Harry to recover.
Klíčová slova: chan, pokus o sebevraždu, domácí násilí, hurt/comfort, angst


Just Add Water

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Bill Weasly / Harry Potter | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Seamus Finnegan vyrobil z vody rum a tím dostane Harryho do potíží ...
Klíčová slova: lehce komické, alkohol


Lettered

Odkaz | Autor: Pir8fancier | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco's love affair with his quill gets him in trouble.//Dracovy zpočátku anonymní dopisy Harrymu.
Klíčová slova: Drarry


The Flip Side of Sanity

Odkaz | Autor: sweet asphodel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS, DM/GW, GW/RL/FW, HG/RW, NL/LL, NM/BW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: The war is over but the battle to save Severus has just begun. The Ministry has labeled Severus Snape a war criminal and sentenced him to Azkaban. Harry must make a difficult decision if he is to save his mentor and perhaps find happiness.
Klíčová slova:


Underwater Light

Odkaz | Autor: Maya | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Pro zájemce - český překlad zde: http://www.fanfiction.net/s/7945044/1/Svetlo_pod_vodou; a slovenský tady: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=108
Klíčová slova: Drarry

Nel-ly:
“V originále to má svoje kouzlo a tak jsem u něj ráda zůstala :)”
KalamityJane:
“Při čtení mě to bavilo, bylo to napínavé, i když mě hrozně rozčiloval začátek s turnajem. Celou dobu jsem měla tip na zrádce, ale ukázalo se, že špatný. :-) Což je bod k dobru. Přesto všechno mám pocit, že za dva dny nebudu vědět, o čem to bylo... Ale rozhodně doporučuji.”
Lucie:
“Povídka je skvělá, napětí, city, vtip. Četla jsem i slovenský a český překlad a podle mého názoru je ten slovenský o dost lepší. Na kizi sk jsou i dva prquely k této povídce a taky ještě jiné věci této autorky (Potkaník, Dodatek k epilogu).”
Casiopea:
“Nejsem velký fanda Drarry, ale tahle věc mě naprosto dostala. Ještě pořád mám takový ten pocit, jako kdyby mi někdo v hrudním koši zapnul přímotop. Ano, byly tam pasáže, u kterých jsem nadávala, že zbytečně zdržují. Ale nakonec jsem došla k závěru, že to bylo nedočkavostí a napínavostí příběhu. Jsem nadšená z uvěřitelného a poprvé zcela srozumitelného popisu života a fungování Zmijozelské koleje. Skutečně je to banda bastardů, u kterých nikdy nevíte, na čem jste, ale přesto jsem je nakonec milovala všechny do jednoho. Nemůžu tvrdit, že mě závěrečné odhalení nešokovalo. Něco takového není ve světě HPFF vůbec obvyklé a nejsem si jistá, jestli jsem se s tím vyrovnala. Nicméně mi to vlastně ani nevadí. O ten pocit žhnoucího přímotopu mě to nepřipravilo. Je to děs, mám chuť přečíst si nějaké Drarry. A bohužel jsem zjistila, že stránka, na které visely Mayiny povídky, byla zrušená. :( Nicméně, k tomuhle se určitě budu vracet. // Lucie: Moc díky za tip!!! :)”
zmije:
“Jiné věci od Mayi se mi líbí víc, tohle bylo zbytečně dlouhé a místy skoro nuda. Zatím nejslabší z toho, co jsem od ní četla.”
SinamLlumi:
“Tak nakonec jsem našla ještě jeden odkaz, který není v pdf. :) Jinak všechny povídky od této autorky si v pdf můžete přečíst tady: http://www.scribd.com/doc/69952632/The-Complete-Works-of-Maya Underwater Ligt se nachází na stranách 204-769. S.L.”