Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Třikrát

  • Autor: Severka Plamenná
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ginny Weasleyová, Severus Snape
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Poněkud podivná povídka...poprvé, podruhé, potřetí. Severus Snape, Ginny Weasleyová a . . . Harry Potter - je možné, aby někdo, kdo měl šest let za učitele Snapea, nerozuměl ironii?! P.S.: Jak už jsem kdysi kdesi trousila, nemám tuhle povídku ráda. Kdysi kdesi jsem však přislíbila, že ji dopíšu, takže...
  • Klíčová slova: romantika, humor, GW-SS

Hodnocení čtenářů:

kattyV:
“Vtipné, zábavné a nepřeslazeně romantické. Bavilo by mne to i déle, než ty tři kapitoly.”
Madam Bookfly:
“Tuhle Severčinu fakt miluju. Ginny je tu úžasná, žádná hloupoučká naivka, tak se mi líbí. A Severus... Mňam.”
Memorin:
“ještě 2 kapitoly”
Licona:
“...”
Mrmla:
“Pěkné”
Nerla:
“Líbilo se. Považuji sice podobně útržkovitý styl psaní za příliš snadný pro autora, protože pak půlku povídky napíše čtenářova fantazie (jenže ta moje to umí výborně, žejo), jenže tady to nebylo samoúčelné, tady se to hodilo. Bylo tam pár velice silných momentů, které hodně pobavily, a rozhodně oceňuji, že pro mě byl konec povídky i jejím vrcholem, to se nestává zas tak často. Líbilo.”
Akkarra:
“Smíchy jsem sice nikam nepadala, ale pobavilo. :)”
Sargo:
“Nejde dat desitka? A mohla bych udelat neco pro to, abych umela takhle psat, treba dat levou nohu nebo tak neco? :-D Ja durazne pozaduji, aby Severka vydala opravdovou knihu! A hodne tlustou, prosim. :-D”
SaraPolanska:
“:-D Několikrát jsem se málem udusila vlastním smíchem. "A potom se zřítila nebesa." :-D líbilo se mi, rozhodně doporučuji :-) Víc asi nejsem momentálně schopna vyplodit. :-)”
Chavelierka:
“úžasná, vtipná povídka s naprosto uvěřitelným Severusem. Škoda že povídek, kde Ginny nespojují s Harrym nebo Dracem není víc”
Mysty15:
“-”
Blackule:
“Jsem nechápavá... Můžete mi to vysvětlit ještě jednou? Aneb kterak i Snape rád poruší své zásady a svolí k opakovanému vysvětlení.”
Mandragora:
“Vtipná povídka, psaná ze dvou úhlů pohledu na tutéž situaci. Úžasné hlášky. Rozhodně stojí za přečtení - i opakované.”
Jacomo:
“Vtipné, parodické, oddechové... prostě Severka. A poslední větu prostě zbožňuju :-)”
angie77:
“Netypický pár a typický autorčin humor. Skvělá a vtipná povídka. Je umění popsat Severuse v romantickém příběhu a zachovat jeho charakter. Tady se to dle mého názoru podařilo na jedničku.”