Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Honba za pokladem

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zpráva, kterou kdosi podstrčil profesoru Snapeovi na Křiklanově večírku, dá jeho Štědrému večeru značně netradiční náplň.
  • Klíčová slova: Severus Snape, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ach jé, úplně mě to dojalo. Krásná čeština. Danae, no.”
larkinh:
“Hrozně pěkný příběh, i když trochu neuvěřitelný - aby Snape lezl do Tesákovy boudy? ale i tak se mi líbil.”
Benny:
“Je to jen můj dojem nebo Severus v Chloupkově boudě strčil ruku do hovínka?V lepším případě do loužičky slin.Fuj:)”
Mrmla:
“..”
Sargo:
“:-)”
Lucie:
“Moc pěkná nejen vánoční jednohubka. Příjemný čtivý sloh.”
Nerla:
“Hezká povídka. Potěšila mě v mnoha ohledech, nejvíc asi posledním odstavcem, ale i tím, že byla napsaná bez patosu a poměrně stručně, dovedu si představit, jak moc by šlo takové téma natáhnout. Pochybuju, že utkví, ale bylo milé si ji přečíst.”
Fleur Tera:
“veľmi milé, poteší :)”
René.K.:
“Původně jsem chtěl dát 3, protože povídka je jen taková jednoduchá jednohubka, kterou si možná ani nebudu pamatovat moc dlouho, ale bylo to tak strašně milé a vánoční, že jsem nakonec musel dát hodnocení vyšší :)”
Sectumsempra:
“povidka pro me byla opravdu prekvapenim - mila, vanocni a svou prijemnost necekane nezkazila kyblem patosu nebo ulepenosti (ne tou karamelovou:)”
patolozka:
“Báječné, milé. Pro smutné dny:-)”
Chantal:
“Báječná povídka, pro chmurné dny. Dokázala mi vykouzlit připitomělý úsměv na rtech”
Victoria:
“Hezké, ale nic co bych si déle pamatovala”
denice:
“Krásná a zvláštní povídka, mám najednou chuť si broukat koledy...”
Anne:
“Milé a vánoční”
ZJTrane:
“Lunu mám rada. Severus bol neuveriteľný, ale ktovie... za tú atmosféru určite skôr 3, 5”
Akkarra:
“Lehce paptetické, ale přesto to má svoje kouzlo. Mě osobně to docela dojalo :) 3, 5”
GwenLoguir:
“predvídateľné ale milé”
Aha_Lucia:
“čarovná poviedka, tak veru, naozaj som si ju užila :)”
Vrána:
“Čarovná vánoční záležitost, jemná a po špičkách našlapující kolem věcí vážných a v hloubce ukrývaných. Každému z nás bych takovou zdánlivě drobnou útěchu v těžkých časech přála.”
ave:
“Nesmírně roztomilá a v zásadě optimistická vánoční povídka.”