Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sev-happy - fanart

  • Autor: mirisima
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Snape
  • Rating: Work Safe
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sev with his daughter picture, i just can resist to make a sketch from time to time.
  • Klíčová slova: Snape má dceru, fanart

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Kresba inkoustem (fixou) nebo kresba na tabletu, každopádně upravená v počítači. Ale na linoritu taky není nic těžkého. ;) Mně to připomnělo Madonu s Ježíškem, což je docela vtipné. :) 3, 5 S.L.”
belldandy:
“Přemýšlím, co je tohle za výtvarnou techniku... Připomíná mi to linoryt. No nevím? Myslím, že něco takového je docela těžké uděla a Severus vypadá podle mě tak jak má, má tu okouzlující ošklivost. Libí se mi to. - S:L:: OK. Inkoust zní pravděpodobně. Počítačová úprava taky. :) (K tabletu si nedovolím vyjádřit - vzhledem k nulové zkušenosti - nejspíš to pak může vypadat jakkoli) - Ovšem pokud jde o linoryt musím podoknout, že mě to tedy obtížné přišlo - minimálně fyzicky náročené. Pravda - výtvarný výsledek u mě vždy stojí za málo bez ohledu na techniku. :)”
Sectumsempra:
“zajimalo by me, kdo je matka...”
Akkarra:
“Mě osobně spíš přijde, že se tváří, jako kdyby chtěl to dítě sežrat... :)”
Istar Halabába:
“kmotřička víla”
bedrníka:
“Líbí se mi ta černá barva, Severusův šťatsný výraz, i malinká holčička. A vůbec nevadí, že Severus vypadá jako Panenka Marie s Ježíškem, naopak.”