Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Double Edged Sword

  • Autor: romaine
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy
  • Rating: NC - 17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 101
  • Shrnutí: Harry si myslí, že jeho život bol naplánovaný, ale noc, kedy sa stane plnoletým zmení všetko. Teraz sú tu rozhodnutia, ktoré budú urobené a cesta, ktorá má byť vybraná, a tieto voľby stojace pred ním zmenia život všetkým, ktorých pozná. Ale keď osud zavolá, Harry zistí, že je pripravený počúvať.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
mariaa:
“Dočetla jsem do 16 kapitoly a prostě mě to nebaví. Dobře se to čte, děj není špatný, ale nemůžu tomuto dílku přijít na chuť :(. Nemám v plánu se k této povídce někdy vrátit.”
MandalanUmen:
“Zní to zajímavě. Určitě si to přečtu až bude trochu víc času.”
Amidala:
“román je síce písaný v ANJ.. ale tak dá sa tomu perfektne porozumieť.. je to jeden z najkrajších a najprepracovanejších románov (áno, román a nie poviedka, pretože je to suverénne najdlhšie dielo, ktoré som z fanfiction vôbec čítala) a stále sa k nemu rada vraciam.. dielo obsahuje šťastné momenty a aj tie menej šťastné, ba až tragické.. má to švih a dokonale vtiahne človeka do deja.. toto dielko ma jednoznačne chytilo za srdce :-) na záver môžem povedať len toľko, pokiaľ máte radi HP/DM slash a nevadí Vám ANJ a dĺžka určite si dané dielko prečítajte :)”