Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sedmkrát jinak

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Přináší pravidlo čísla sedm opravdu jen štěstí? Možná ne, možná také ano.. Věnujte sedm minut sedmi sedmistránkovým kapitolám a dvou chlapcích navštěvujících sedmý ročník, jejichž nenávist se prohloubila v něco mnohem šlechetnějšího...
  • Klíčová slova: Drarry, smutné

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
shadow:
“Drarry mám rada, povídky od Blanch už méně. A ani tato na tom nic nezměnila.”
Aswalka82:
“-”
Ostravanka:
“q”
Ookami-sama:
“Pěkné”
Benny:
“Získavám dojem,že česká scéna není přilíš vhodné místo pro milovníky drarry.Po tomhle mám chuť se na to vykašlat.Prostě další Romea a Julie přepsaná na drarry.Kašlu na to a pokusím se objevit něco u polských kolegyň.”
Adelaine:
“Nesedlo mi to.”
Akkarra:
“Já to dočíst nedokážu (skončila jsem v druhé půlce Sedmilháře). Nesedí mi sloh a Potterovy vnitřní dialogy mi lezou na nervy, strašně mě nudí. Má to utahané tempo a je to hrozně rozvleklé - půlka věcí tam vůbec nemusela být. Bohužel... :(”
ZJTrane:
“Blanch sa presťahovala: http://blanch.blog.cz/rubrika/sedmkrat-jinak odkaz hore som upravila, je to skvelá poviedka.”
Marion Daé:
“mě se taky líbila ta sedmička. prosímvás, kdo ví, co se stalo se stránkama Blanch? já si její povídky potřebuju přečíst znova..”
Anne:
“V dnešní době už sice tomuhle páru neholduji, ale tohle bych si i přečetla znova. Moc se mi na tom líbí opakující se motiv sedmičky.”
sigam:
“Moc se mi líbí názvy kapitol. A i celá povídka. Tu jsem zhltala.”
Kate Mathews:
“...”
Ivet:
“Klasika od Blanch.. Jsou tu zanedbatelné nedostatky, které se u prvotiny vždy najdou, ale ani to nezastíní krásu příběhu.”
Amidala:
“jedna z mojich obľúbených poviedok.. má to dej, má to vtip, má to akciu, proste všetko čo má správny príbeh mať.. :-)”