Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Rats´ Alley

  • Autor: Fabula Rasa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Black
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape has a dark secret that Sirius discovers, a secret that threatens to undo them all.
  • Klíčová slova: Snape upír, sex

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“V půli povídky mě naprosto přestala bavit :(. Autorku mám velice ráda ale k tomuto dílku jsem nedokázala přijít na chuť...”
SinamLlumi:
“Um... cože? Halda k ničemu nevedoucích motivů (Sirius/Lily, Snapeova rodina, Siriusova závislost na heroinu (!!), celý slavný náhubek etc.) nakousnutých jednou větou, aby se pak nikde neřešily. Jako by si autorka řekla – teď prostě chci napsat tohle, a jestli to bude dávat smysl nebo nějak přispěje k ději mě nezajímá. Naprosto absurdní "příběh", jednotlivé kapitoly spolu vůbec nesouvisí, válka a problémy obecně on/off jak se to autorce zrovna hodí, závažné problémy s tempem, vztah postrádá konflikt i vývoj, vampire-lore IMO nepřesvědčivá, výsledek veškerý žádný. Četla jsem to dvakrát a nemám ponětí, co tím chtěl básník říct. :( Jsou tam pochopitelně i světlá místa a pořád lepší, než co nám předkládá většina autorů – proto taky 3 body – ale na Fabuliny poměry bída. S.L.”
bedrníka:
“Nejdelší z Fabuliných nádherných, prudce romantických a zcela nekanonických, protože stařičkých, povídek. Napsala ji, protože chtěla, aby měl Snape náhubek. Má ho tedy a hrdinně to snáší.”