Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nezapomeň na mě

  • Autor: Vanityfair
  • Překladatel: Jacomo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: od 15
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Na Hermionu, uznávaného bystrozora, deset let po poslední bitvě a po sedmiletém šťastném manželství s profesorem lektvarů někdo zaútočí strašlivým pamětovým kouzlem a vymaže jí vzpomínky na vše, co se stalo po šestém ročníku školy. Severus má hned dva těžké úkoly: Dopadnout toho, kdo jeho ženě tak ublížil, a začít znovu od začátku budovat vztah, který se zdá být v troskách... Kompletně a velmi dobře přeložila do češtiny Jacomo. V anglickém originále viz http://www.fanfiction.net/s/2402632/1/
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Nel-ly:
“No je to OOC, co si budeme povídat... jako většina snamione. Ale je to hezké a přijde mi, že se autorka minimálně snažila udržet trochu charakter a i příběhově se povedlo. Děkuji za krásný překlad :)”
Fleur Tera:
“pekne napísané”
Luci.e.n:
“Wow. Perfektně napsaný příběh, originální a strhující. VELMI kvalitní překlad k tomu, což se jen tak nevidí. Tak realistické, žádná uklidňující pohádka.. Ještě teď se z toho celá chvěju a nevím, jestli se smát nebo být smutná. Nádherné, opravdu.”
Sargo:
“Vlastně tomu nemám co vytknout: pěkný překlad a možná kdybych to četla před padesáti (nebo raději stem) povídkami, jsem nadšená. Ale nějak mi tam chybělo něco navíc a bylo to hrozně utahané. Přitom Sevík měl docela realistický postoj, to se musí uznat ;-) Ale chválil se tu konec, tak jsem se propřeskakovala na poslední kapitoly. Konec byl opravdu kvalitní, což je docela vzácnost. :-)”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Lucie:
“Zajímavá zápletka, povídka rozhodně stojí za přečtení. Rozuzlení je zajímavé a konec, ten opravdu sedí. Moc pěkný překlad.”
mayla:
“Veľmi dobrý preklad, poviedka zaujímavá a pekná :)”
Nerla:
“Tahle povídka se potýká s jedním z největších problémů fanfiction - dokud je Severus Severusem, čte se to špatně, protože je na zabití a text nefunguje tak, aby čtenáře udržel, a když je Severus romantikem, čtenáři začne vadit, že je příliš mimo charakter. Dějová linka nebyla příliš výrazná, jak už to tak u Vanityfair bývá, což ale není na škodu zas až tak moc, nicméně odhalení záporáka příjemně překvapilo. Celkově to bylo na můj vkus příliš natahované a nudné, hodnotím tedy na dolní hranici průměru.”
belldandy:
“-”
Susie:
“Hezká povídka, stojí za přečtení.”
beruska:
“Taky me padouch prekvapil, hezky preklad”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Chvíľami ma to veľmi nebavilo alebo skôr rozčuľovalo, ale malo to aj veľmi pekné chvíľky a krásny koniec. Ten bol mimoriadne vydarený.”
Aha_Lucia:
“krásne spracovaný príbeh, ktorý stojí za to prečítať si”
D.J. Orlovský:
“Zřejmě jeden z nejlepších a nejuvěřitelnějších příběhů, jaký jsem zatím četl.”
Akkarra:
“Tomuhle se dá opravdu věřit. Já jsem jenom byla velmi překvapená, když se pak ukázalo, kdo je hlavní padouch. To jsem opravdu nečekala. :)”
neviathiel:
“ke čtení”
Blackule:
“Ještě jsem se nedokopala k tomu, abych si přečetla originál. Český překlad je ale super a jsem zvědavá, k jakému konci povídka povede.”
Zuzule:
“Díky za skvělý překlad.”
ZJTrane:
“Prvá kapitolová poviedka, ktorá ma navnadila na FF. Nádherný preklad.”
Danae:
““Jedna z mých nejoblíbenějších povídek v žánru mystery/romance, mísící naději a lásku s hořkou realitou a odvážně dotažená do netypického konce. Sepsáno po pátém dílu.””