Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bestiální něžnost

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Rabastan Lestrange
  • Rating: od 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pro všechny, kteří si rádi zafantazírují o tom, co všechno je jeden zmijozel schopen podstoupit pro svou kariéru aneb Severus Snape a Rabastan Lestrange v neobvyklém obchodním vztahu. bloodplay, v jistém smyslu prostituce a Severus jako Emo
  • Klíčová slova: bloodplay, prostituce,

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“PWP bloodplay obsah luxusní (až do takových detailů, jako jsou vlasové kořínky!), povedené dialogy (zejména pasáž s lubrikantem), ovšem Snape promyšleně pečující o svůj vzhled je velmi bizarní představa.”
kami:
“Mám k tej poviedke špeciálny vzťah, popravde skôr ako emo mi tam prekážal ten upír.”
belldandy:
“Tohle je vlastně takové pěkné PWP s příběhem a pointou. Jako PWP rozhodně nadprůměrně promyšlené a je v něm nadměrečné množství vložených citů. V zásadě mám raději delší texty, ale pokud jde o Frox, mám pocit, že kratší formy zvládá víc s přehledem. Shrnuto, podtrženo - jsem spokojená. / Marně si představuji, jak bych vnímala úvodní Severusvo šlechtění, nečíst předchozí komentáře. Přiznávám, že sama vzhledu věnuji minimální pozornost a proto když čtu, jak se šlechtí muž, mám k tomu lehce podezřívavý postoj :) Nicméně tady jde o mladého kluka, který se snaží někomu zalíbit. Proč vlastně ne? A že je mladý Snape (tak trochu) emo, to mi asi vždycky (tak trochu) přišlo. :) Mám strach, že si koleduji o přednášku na téma, že emo je umělé a Snape je pravý. :)”
ZJTrane:
“Netradičné, surové a zároveň nežné. Koniec úplne prekvapivý a Severus... ach takéto typy ma dostávajú do kolien.”
Mrmla:
“...”
sandymathews:
“líbí. moc.”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Představa emo Severuse mě dost děsí. Ale zase mě nadchnul ten závěr. Je to spíš tak 2, 5. Ale 5 zaokrouhluje nahoru, takže 3.”
SinamLlumi:
“Tohle už jsem četla dřív a chtělo se mi tenkrát třískat hlavou do zdi. Ale varování, že jde o emo!Seva v klíčových slovech je, takže si za to asi můžu sama. Sloh je, řekla bych, lehce nadprůměrný (až na WTF výrazy typu „rusovlásek“ ;)), psychologie postav průměrná, ale to téma, to téma! :( Co tohle má proboha společného s HP?! S.L.”
Memorin:
“Bestiální. Téměř dokonalé...”