Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Choosing Loyalties

  • Autor: ntamara
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS, SS/LV, HP/LV
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Deset minut předtím, než dorazí Hagrid, aby Harrymu pověděl o jeho kouzelnickém původu a předurčení, je Harry unesen Quirrellem, kterého ovládá Voldemort, a Petrem Pettigrewem, který použije kouzlo dvojníka a zaujme Harryho místo.
  • Klíčová slova: Harry manželem Voldemorta

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Já prostě nevím. Téma originální, zajímavé. Závěr "překvapivý" a znepokující, i když jinak to vlastně ani dopadnout nemohlo. Líbilo by se mi to. Ale v závěru to vypadá tak, že vlastně spal každý s každým, muž, žena, je to jedno a to mi tady prostě nesedělo. Bacha spoiler! Že si Voldemort s Harrym budou žít navěky věků jako mladíci a Severus mezitím zestárne a umře mě prostě ranilo. Ano, dokresluje to tísnivou atmosféru celého díla, je to celé zvrhlé a normálně mi to nevadí, ale... nevím, jak to vyjádřit, je to můj vnitřní pocit, ale nesedlo mi to tu. A zároveň mi chybí nějaké Voldemortovy vnitřní pohnutky, proč si vlastně Tom "vydržoval" Harryho. A Severusova rozpolcenost mezi tím, koho vlastně chce a koho miluje a na čí straně chce být, na mě byla také příliš. No, když jsem tuto recenzi začala psát, myslela jsem, že dám 4, ale čím víc nad tím uvažuji, tak dám vlastně za 3, i když celkově to špatné nebylo, průměrné určitě ne a klidně bych se k tomu někdy vrátila.”
Haniiinka:
“Úžasně propracované a zajímavý nápad”
lia:
“některá momenty byli úžasné, jiné méně a některé mi nepasovali. Ale jako celek dobré”
Adelaine:
“A jeje, že já si nevšimla, že je to Harrymort. No, takže Harry je opět dokonalý, ach jo, když ve třinácti na první pokus dokáže namíchat lektvar stejně dobře, jak by to udělal Severus. Taky má určité názory, které já na Harrym nedokážu skousnout. Jo a klasicky konec je až mírně vyvolávající žaludeční nevolnost. Nicméně je tam i pár okamžiků, které stojí za to, a pár myšlenek velice dobrých. Třeba ten zrádce a sluha dvou pánů. Ale není to dovysvětlený a je to značně nelogický. Každopádně došla jsem k nápadu, že aby autor mohl napsat Brumbála správně machiavelisticky, musí ho mít rád. Tady už mi byl sympatičtější i Tom, což by neměl podle toho, jak to bylo napsaný.”
Lanevra:
“...”
Casiopea:
“Ach jo. První dvě kapitoly sice hodně pomalý rozjezd a navzdory skvělému námětu, jsem se musela trochu prokousávat, ale jakmile se na scéně objevil Severus, příběh získal mnohem větší tempo a hlavně hloubku. Byla jsem uchvácená, protože emoce a myšlenka člověka lapeného mezi dvěma pány, byly vykresleny s klaustrofobickou opravdovostí. Tom byl k sežrání a děsivý zároveň, hodně se mi líbil Harry, který byl "svůj". Napětí stoupalo, blížilo se závěrečné vyvrcholení a pak... A pak přišla poslední kapitola. Normálně se mi chtělo brečet. A zahodit mobil. Zkrátka zoufalství v nejčistší podobě. Nic proti retrospektivě, ale shrnout třináct let do jedné kapitoly? Odbýt nejočekávanější část příběhu neosobním popisem? Smést veškeré emoce, které si člověk za celý příběh střádal výcucem jako vystřiženým ze čtenářského deníku? Jsem frustrovaná. Jako že dost. Kurnik. Když se tedy vykašlu na to, jak jsem se cítila na konci okradená, zkusím hodnotit ten zbytek a ten byl excelentní. Úžasně napsané a skvěle čtivé. Se zavřenýma očima klikám na čtyřku, ale vážně mi jde z uší pára.”
Crystal:
“Moc krásné :) Rozhodně pět hvězdiček.”
Dark:
“Už dlouho se mi nestalo, že bych kvůli povídce nešla spát, ale tahle stála za to. Není nic moc co vytknout...snad jen mi to přišlo trochu bez akce. Rozhodně ale doporučuji přečíst;)”
Pyriel:
“Moc se mi to líbilo. A jsem ráda, že je taky jednou vztah Harryho a Toma (protože v tomto příběhu má Voldemort tělo Toma z deníku) doveden až do konce. Na LJ je necenzurovaná verze, na ff.netu je verze 16+”