Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Black Heir

  • Autor: FirePhoenix8
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV, SB, DM
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 67
  • Shrnutí: AU. Harry uteče od Dursleyových, když je mu deset let, a najde ho uprchlý Sirius Black. Celý jeho život se změní, jak pomalu odhaluje svoje předurčení. Kruval, černá magie, souboje, moc, tradice, viteály, relikvie, Tom, Grindewald. Temný Harry. HP/LV
  • Klíčová slova: AU, Temný Harry, Harry má mimořádné schopnosti, mocný Harry, Harry nestuduje v Bradavicích

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Catrina:
“...”
Crystal:
“U téhle povídky je to jasných 100%, o tom není sporu. Sice jsem se místy lehce ztrácela z důvodu, že moje angličtina není nejlepší, ale to mi neubralo na celkovém dojmu z povídky. Naprosto skvěle promyšlený příběh o Harrym, který vlastně není ani Harry, ani Potter (no, i když vlastně trošku jo). Moc se mi líbil popis jak Kruvalu tak i vyučovacích hodin. Oceňuju kánonovou návaznoust podle JKR. A ještě, abych nezapoměla, krásně napsaný vztah s Voldym :)”
Pyriel:
“Tak tenhle příběh mě stál týden života, kdy jsem nedělala skoro nic jiného, než jen četla, denně jsem spala je několik hodin. Naprosto mě to pohltilo, brečela jsem u toho, několikrát jsem ani nedýchala, jak to bylo napínavé. Přitom se autorka dost drží JKR, je v tom všechno základní (kámen mudrců, Tajemná komnata, mozkomorové, Turnaj, boj na ministerstvu), ale je to z jiného úhlu pohledu, z pohledu druhé strany, ze strany temných kouzelníků. Harry, či spíše Orion, jak si rychle zvyknete, je temný, protože se tak narodil. A všechno je najednou jiné. Navíc se narodil s jistým předurčením. Svým způsobem je to protiklad proti JKR, protože Orion nestuduje v Bradavicích, ale v Kruvalu, takže je tu jiný svět, jiné vyučovací předměty, jiní lidé, jiní kamarádi. Povídka není dovedena do konce ve smyslu, že by končila sedmým ročníkem, ale v jejím závěru dostane Orion spoustu odpovědí. Ale protože to končí v šestém ročníku, děj pokračuje dál - autorka má rozepsaný sequel.”
Mandragora:
“Poutavá povídka, kde Harry není světlý, ale temný čaroděj a to hodně mocný. Postupně odhaluje tajemství svého původu a příčinu své velké moci.”