Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zraněný

  • Autor: ReeraTheRed
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Albus Brumbál
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: AU. Voldemort je mrtvý, je konec. Ale šťastné konce se nestávají automaticky, jak Lupin zjistí se Snapem a Harrym.
  • Klíčová slova: po válce, pokus o sebevraždu

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Chudáček šmudlíček Severus, ultimátní hurt/comfort. To, jak prosí Albuse, aby ho nechal v psí podobě, že mu bude dál věrně sloužit, je nezapomenutelná scéna. Fakfikce, ke které jsem se kdysi dávno hodně vracela. (Překlad ovšem trochu kostrbatý.)”
Regi:
“Originální, citlivé a na závěr něco, co mám ráda. Ne úplně jednoznačně a definitivně uzavřený konec. A ještě, líbí se mi, že na to neobvyklé řešení přišel vlastně Hagrid. Není to dokonalé, ale s něčím ve mně to rezonuje.”
jesssnape:
“...”
Benny:
“3/4.Ano, ta zápletka mi příjde zvláštní i přes ty všechny ff, co jsem četla.Ale od osmé kapitoly už jsem to neřešila, když se ze Severuse stal Shadow.Umím si toho nehezkého psa dokonale představit.Líbil se mi i jejich netypický vztah-člověk-pes.Dobře popsané psí chování a Severus se nezapřel ani se čtyřma nohama:) Co mě iritovalo jako v 85%povídek?Idiotský Harry Potter a jako jeho fanynka už to neřeším.Raději.Asi se vrhnu na pokračování.”
kami:
“Skúsim to.”
belldandy:
“4/5. Taková "psí fanfikce". :) Severus lečící se ze svých životních ran a Brumbál a spol zkusí poněkud neobvyklou metodu, jak ho přimět opět důvěřovat lidem ve svém okolí a možná také tak trochu sobě samému. Moc pěkné a vhodné zejména pro ty, kteří mají rádi psi. Teď mi ovšem chybí ten druhý díl, který na závěr slibuje Hajmi 2003, Třebas ho ještě někdy někdo přeloží. :) (Vlastně by to měl být třetí díl, poněvadž už tohle byl druhý. Ale kromě toho, že Severus a Lupin jsou tu k sobě díky předchozímu ději překvapivě přátelští se to nijak zásadně neprojevuje, takže lze číst bez obav ze zmatení.) / Vzkaz pro GwenLoquir: Nevím, jak je to s druhým dílem, ale v dosavadní podobě se tato FF nedá považovat za slash. Lomítko tam zkrátka nepatří. Myslím, že ji zcela bez rizika mohou přečíst i odpůrci tohoto žánru. Dokonce věřím, že by se jim mohla zalíbit. PS: Taky je to moje první FF s náznakem harmony zápletky. :)”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Rada by som si prečítala aj pokračovanie. Škoda, že nie je preložené. Nemám rada otvorené konce...”
Mája:
“Nádherná povídka, skvěle přeložená. Škoda, že se děvčata nepustila do pokračování. Doporučuji.”
Akkarra:
“Velmi krásná povídka. Se zvířaty je všechno snazší, než s lidmi - snadněji je pochopíme, snadněji uvěříme... Snadněji odpouštíme... Oceňuji hlavně realističnost v té části povídky, kde jedná o chování a reakce psa :)”
Lilithka:
“Zatím zajímavé čtení, které plně udržuje moji pozornost.”