Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bradavická porada

  • Autor: Inkwolf
  • Překladatel: missbee
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: bradavičtí profesoři
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: „Proslulá Škola čar a kouzel v Bradavicích čelí problémům. Většina z nich se týká bradavického rozpočtu. A kde jinde by měli situaci řešit, než na poradě profesorského sboru. Tato povídka byla přeložena z anglického originálu "Hogwarts Staff Meeting" se souhlasem autorky Inkwolf.
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Pobavilo. :D Až na posledních pět kapitol, ty mi připadaly naprosto zbytečné.”
Cora:
“Něco jsem přečetla s dojmem průměrnosti, u něčeho poprskala monitor. Druhého bylo o dost víc...”
Nel-ly:
“nemám ráda parodie, ale když to má pár doopravdy humorných chvilek... :)”
lilith3913:
“:D”
Fleur Tera:
“Síce ma to na začiatku nebavilo, no potom som si zvykla na daný štýl a začala sa zabávať. Niektoré hlášky boli skvelé, takisto aj riešenie celej finančnej krízy.. nový nápad ako to všetko vlastne vzniklo. A celý zbor sa ukázal v úplne nových farbách, Snape zas hviezdil :D takže milé prekvapenie, hoci koniec ma zas až tak neohúril.”
Adelaine:
“Jako je to docela dobrý, nic super, taky zjišťuji, že opakovaný vtip vtipem není vtip, ale Snape s jachtou a Weasley byli výborní.”
Chantal:
“...”
sandymathews:
“vypadá to velmi zajímavě :)”
tina:
“...”
GwenLoguir:
“Dočítané. Milé, celkom vtipné, ale ku koncu už čoraz menej...”
Victoria:
“Něco mě velmi pobavilo a povídka má šmrnc.”
sigam:
“...”
ZJTrane:
“Veľmi podarené a preklad od missbee ako vždy - dokonalý.”
D.J. Orlovský:
“Ačkoli jsem to ještě nedočetl, protože je to dost dlouhé a času je málo, bavím se u toho vskutku královsky.”
Neferet:
“Skvělé, měla jsem co dělat abych se při uričtých pasážích neskácela na zem. :D”
SaraPolanska:
“Četla jsem asi před rokem a ano, velice výživné čtení :-D Písmeno M mě bude pronásledovat ještě po mnoho času :-D”
Aha_Lucia:
“dobré, dobré.”
Kate Mathews:
“...”
Jacomo:
“Skvěle jsem se bavila, zejména zpočátku. Odlehčený pohled a příjemná změna po mnoha krvelačných či uvzdychaných povídkách.”
Pyriel:
“Nejdřív to bylo veselé, pak bláznivé a nakonec šílené. V tramvaji jsem se otřásala smíchy, doma jsem se mohla smát nahlas. Jedno z nejlepších bylo seznámení s Regisem Malfoyem a Snapeovo Znamení zla. Jen ke konci už je to takové poněkud rozplizlé”
Memorin:
“chystám se číst...”
SinamLlumi:
“Četli jste někdo Barryho Trottera? Protože myšlenka napsání knihy o vdolečku a následném rozprodeji Brkavic bylo to první, co na co jsem si vzpomněla, když jsem tuto povídku začala číst. Ale ne, není to špatná parodie. Vlastně je docela dost vtipná. :) S.L.”
Mysty15:
“Velice zábavné. Od koblih, přes Severuse žadonícího svou jachtu, až po výhružky Rowlingové, koho všechno ve svých knihách nechá zemřít. Vřele doporučuji, chcete-li se zasmát. ;D”
assez:
“Humor. Spojení neslučitelného. Ziskuchtiví profesoři. Forma hry.”