Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Lekce lásky

  • Autor: Ivík Bublík
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Harry je v poslední ročníku a stále panic. S jeho problémem mu však přece jen někdo pomůže. (Odkaz vede do webarchivu všech Ivíkových povídek.)
  • Klíčová slova: sex, panic

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Ze začátku docela dobrý, ale později to, co bylo nazýváno Snapem, mě dost odradilo.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Zase mě ten odkaz háže úpně někam do ... a nefunguje to.”
Sectumsempra:
“omlouvam se za nevlastni komentar, ale naprosto souhlasim s Akkarrou (v ramci usetreneho casu si jdu hodit minci, jestli se mam jit zoufalstvim rozbrecet a nebo rozcesat hruzou stojici vlas)”
ZJTrane:
“Och to bola blbosť. Ani sex ma nedonútil dočítať to.”
Akkarra:
“Ó, Merline... Už zase! Opět se začíná vzájemně nevyjevenou touhou, aby se o tři odstavce později producíroval Potter v trenclích tam, kde nemá co dělat a Severus ho začal sexuálně obtěžovat.... 'Ach bože, posední panic v ročníku, měl bych mu pomoci s jeho trápením, ale ne dnes. Dnes to stačilo.' Tohle má být Severus Snape? Zastřelte mě někdo.... :(”
Kate Mathews:
“krásná povídka...ani nemám slov na to ji popsat...”
sandymathews:
“strhující vyprávění”
Nade:
“Dobře popsaná vzájemná přitažlivost a lekce lásky stojí za to. Akorát Snape by mohl být víc "Snape".”