Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

M138

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: od 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Vězeň M138 je zapeklitý případ – nikdo neví, jaká kletba na něj byla uvalena a jaké má účinky… Odbor záhad vede vyšetřování. Tato povídka byla napsána do povídkové soutěže na SOSáckém webu. Téma na květen 2006 znělo: Jedna z postav tajně píše, ale ne deník.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Hrozně smutné”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Napsané to bylo moc hezky, o tom žádná, ale neuvěřitelně nelogické chování Harryho a ještě méně smysluplné rozuzlení to krapítek pokazilo. Možná by se to mělo číst spíš jako poezie... ta taky nemusí dávat smysl :-)”
Mrmla:
“Smutné a krásné.”
GwenLoguir:
“...”
Victoria:
“Co k tomu říct...”
Aha_Lucia:
“tak táto poviedka ma dostala. Neuveriteľná. Slzy boli samozrejmosťou.”
Chantal:
“Zajímavé. Nějak ani nevím, co jiného bych k tomu napsala... Určitě stojí za přečtení.”
ZJTrane:
“Mám rada takýto typ depresie.”
Akkarra:
“Rozhodně jsem nečekala takový konec... Tohle je přesně ten druh povídek, kdy si říkám, jestli vůbec existuje něco jako dobro a zlo, jestli neexistuje jenom moc a jediný rozdíl tvoří to, jak se na ni díváme a jak ji využijeme nebo zneužijeme.”
SaraPolanska:
“Hodně to ve mě zanechalo. Možná je to tím, že mi to tak strašně připomínalo můj nejoblíbenější film V jako Vendeta. Úžasně volená slova a perfektní nápad. Nemám co víc dodat. Nemohu dát jinak než plný počet.”
myosotis:
“Na tuto povídku nezapomenu - slzy tekly proudem..”
Mysty15:
“Vlastně tohle byla má úplne první (pre)slashová povídka, čteno dříve než jsem tušila, že něco jako ten povídkový slash existuje. Naprosto překvapivé a drtící.”
Danae:
“Tahle povídka pro mě tenkrát byla překvapením kola. Moc dobrá - a netypická.”
Jimmi:
“Túto poviedku som čítala už strašne dávno, a teraz znova u mňa vyvolala rovnaké pocity. Neskutočne krásna, ale takisto neskutočne smutná. Ďakujem za ňu.”
Ivet:
“Estriel se nezapře.. smutné, nádherné..”
Ice:
“Vynikající povídka. Jemná, ale přesto nervy drásající. Brečela jsem jako želva.”
Memorin:
“Tichá a pod povrchem bublající... plná citu a smutku. Dokonalost.”