Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jediná správná současnost

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: V kouzelnické veřejnosti se traduje, že když někdo při cestě časem narazí na své vlastní já, přijde o rozum. Ale je to pravda?
  • Klíčová slova: melancholie, psychologické, drama

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Fascinující nápad. Když se stal Draco milencem sebe samého, tak skoro ujetý. Ale jinak cestování časem nebývá mé oblíbené téma, takže lepší průměr.”
Nel-ly:
“:)”
KalamityJane:
“Hezké, hezké :-)”
Lanevra:
“...”
Benny:
“Plný počet bodů nedám z jediného prozaického důvodu;nikdo by neměl měnit svou minulost, přítomnost a budoucnost.”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Mrmla:
“...”
Victoria:
“Už jsem četla a vím, že se mi to líbilo, ale musím si to znovu osvěžit”
Anne:
“Nadchnul mě nápad s tím jak Draco navštěvuje sám sebe.”
Dael Shays:
“Nevím, jestli bych obraceč času využívala stejným způsobem, ale jemu to bezvýhradně schvaluju :)))”
Akkarra:
“Nejvíc se mi líbilo, když Draco chodil navštěvovat 'sám sebe'... ;)”
finde:
“povídka, která dodá naději a potěší”
zmije:
“přečtu”
Čtenářka:
“Draco si hraje a nakonec je jeho hrou okouzelný i čtenář. Jednoduchý nápad, který Estriel skvěle využila.”
Ivet:
“Nový pohled na cestování s obracečem času. A vše je pro něco dobré ;)”
Nade:
“Úžasné! Cestování časem skutečně nabízí různé možnosti. Způsob jakým ho využil Draco je ....”
Memorin:
“Vezme vám to dech! Slova jsou zbytečná.”