Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Malfoyesque

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Volné pokračování k povídce "Porcelain", druhá část trilogie La Foi Mal. Jaké to je, patřit do vznešeného rodu Malfoyů?
  • Klíčová slova: melancholie, incest, znásilnění, psychologické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Tato druhá část je pro mě jen melancholický rozbor, určitě zajímavý a smutný, k první části to patří, ale myslím, že to bylo na celou jednu kapitolu příliš dlouhé a jednostranné. Klidně by stačilo jen pár odstavci posílit první část. Čtení jsem si ale užila.”
AdelleR:
“...”
Benny:
“Opět filozofický popsaný incest, snesla bych víc brutality a špíny.Tím netvrdím, že je to zidealizovaně popsané, ale jeví se to jako 'norma'.”
jesssnape:
“...”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“...”
Ami:
“Krásná povídka, rozhodně jedna z nejlepších...”
Mrmla:
“..”
Victoria:
“Ano...”
Anne:
“To bylo poprvé, co jsem incest vnímala jako něco opravdu ošklivého. První povídka na tohle téma, která je psána z pohledu "oběti". Myslím, že je to věrohodné.”
Kate Mathews:
“...”
Mysty15:
“Na tom jsme byli odkojeni.”
Akkarra:
“Páni.....”
sluzy:
“naozaj dojímavá a úžasná poviedka...Milujem ju :D”
Čtenářka:
“První incestní povídka u nás. Přesto zde incest a znásilnění není romantizované, ač popsané hezkými slovy, je brutální a bolestivé. Teprve tady se projevila naplno Estrielina slovní virtuozita a stvořila něco, co je tak odlišné i od současné české produkce. Výjimečná volná trilogie, která přes odlišnosti každé části skvěle drží pohromadě. Nehezké, ošklivé a zlé.”
ZJTrane:
“Och :( nádherne napísané”
Ivet:
“Draco to neměl lehké.. My Sweet Prince a Lucius.. soce mám raději Porcelain, ale tohle také nemá chybu..”
Ice:
“My sweet prince, you are the one... Malfoysque je pro mě jedinečná povídka, ve které je obyčejné násilí popsáno s takovou grácií, jaká se jinde nenajde.”
Nade:
“Vzpomínky na Dracovo dětství, které naznačují, že to v životě taky neměl lehké.”
Memorin:
“Dracova křehkost byla rozbita, aby jí mohl Harry opět poskládat...S písničkami My Sweet Prince, You Are the One se dotváří dokonalost.”