Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nádech pampelišky

  • Autor: Ajja Pensivell
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Regulus Black/Sirius Black
  • Rating: incest, rapefiction, vražda, mučení
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Výdech... A znovu nádech, slyšíte jen tikot hodin a nádechy pampelišek... A silnější, než tohle není nic. Nic nemůžete cítit jasněji.
  • Klíčová slova: incest, rapefiction, temné, vražda, mučení

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Čisto len zo zvedavosti a predsa len správnosť českého slohu nie je to, čo by som dokázala plnohodnotne posúdiť, možno to bude pri tejto poviedke plus.///Aha. To je tá poviedka.”
Sectumsempra:
“jedna z povidek, kterou jsem se rozhodla precist nekolikrat - ve snaze pochopit ji... moje znalosti slohu jsou pravdepodobne natolik bidne, ze ani napotreti jsem u nekterych vet neprisla na to, co chtel basnik rici... at zije chaos a zvelebovani materskeho jazyka!”
ZJTrane:
“Na môj vkus je to až príliš chaotické.Ale Regulusa milujem .”
Akkarra:
“Příběhově to není špatné, ale na některé (vlastně skoro na všechny) slovní obraty jsem koukala docela vyjeveně a některé jsem viděla dokonce prvně.”
SinamLlumi:
“Nuž to tedy zas byla jízda. Úvodní slovo autorky napoví s kým máme tu čest a povídka dokreslí nade vší pochybnost. ;) Milé (emo)děti, dokonce i rádoby poetické výrazivo musí dávat smysl, jinak jde celá povídka... k šípku. Že. PS: Děsný sloh. Někde kolem „purpurové krve“ už jsem se smála nahlas.... S.L.”
Memorin:
“Motýli poletují, ale za chvíli padnou mrtvi k zemi, protože mu utrhli květinu, kterou jeden z nich potřeboval k životu. spíše ke 3”