Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: "Sněhové vločky se zlehýnka snášely k zemi, vytvářejíce na střechách četných vížek bradavického hradu bělostnou pokrývku. Famfrpálové hřiště se proměnilo ve sněhovou pláň. A uprostřed ní, téměř splývaje s okolím, ležel chlapec..."
  • Klíčová slova: drabble tragické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Sice mi tento styl psaní většinou nevadí, ale tohle jsem asi nepochopila.”
belldandy:
“Udělám jednou vyjímku a zhodnotím povídku od Estriel. Tahle se mi docela líbí. Ale musím se vypovídat z toho, že číst Estriel je pro mně vnitřní souboj. Racionálně uznávám, že jsou její věci slohově pěkně napsány, ovšem zároveň naplňují všechny mé negativní představy o drarrry klišé. Tedy, že drarry jsou takové roztomilé příběhy pro holčičiky o pěkných chlapcích - což mě odpuzuje. Za Boha se nemůžu přinutit k náhledu, jak bych je asi vnímala, kdybych byla drarry shipper. Kvůli podjatosti se jejich hodnocení raději vyhýbám, dokud to v té své hlavě nějak nepřeberu. Nechce mi to zkusit někdo vymluvit? Ráda si poslechnu nějaké argumenty, co na té Estriel, potažmo drarry :), je ...”
Akkarra:
“No jo... Kam Potter šlápne, tam 7 let tráva neroste...”
Victoria:
“Tak... beznadějné”
Ivet:
“Estriel a její styl psaní ve mně vždy něco zanechá..”
Memorin:
“Křehkost jako sama sněhová vločka...”
Mysty15:
“Nádherné, naprosto dechberoucí. Bere veškerou naději a iluze a zanechá jen prázdný pocit a slzy... Fascinující, plné síly.”