Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

And then people need love

  • Autor: M.R.K.E.V.
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
  • Klíčová slova: romantika, psychologické

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“-”
Tereza:
“...”
Adelaine:
“Povídka na mě hodně zapůsobila, až tak, že jsem chápala a cítila bezvýchodnost jejich situace.”
Akkarra:
“Harry - hrdina, kterého už nikdo nepotřebuje a Draco - Malfoy, svazovaný vlastním rodem a předurčením. Konec příběhu, opona padá.”
Victoria:
“Dlouho jsem přemýšlela na hodnocením. Dávám 3, ale určitě je svým způsobem lepší než průměr. Souhlasím s tím, že děj byl dost prudký a ze začátku se mi povídka opravdu nelíbila. Ale na druhou stranu velmi oceňuji myšlenku... Žijeme z křehkých okamžiků, které se jednou musí rozplynout...”
beruska:
“...”
Marion Daé:
“název mě zaujal, popis taky, snad na tom bude obsah stejně :)”
ZJTrane:
“Tak krutá pravda "I pohádky se špatným koncem končívají svatbou." Je mi to ľúto, ľutujem Draca, Harryho ale aj to dievča... Krásna poviedka a koniec bol taký správny.”
Alexiss:
“na konci jsem měla pocit, e se udusím..nemohla jsem dýchat..já..jen jsem to prostě nečekala..naprosto dokonalé...”
Sanasami:
“Naozaj úžasná poviedka ......je mi ľúto ako to skončilo”
Ivet:
“I smutné konce končí svatbou.. ano, a já při ní brečím.”
Ice:
“Nemůžu si pomoct, nenašla jsem nic, co by mě obzvlášť zaujalo. Všechno se odehrává rychle a pro mě trochu nelogicky. Sloh se mi vcelku líbil, jen dialogy působily nepřirozeně. Od autorky mám raději jiné povídky. :)”
Memorin:
“Křehké panenky se roztříštily na zem, stejně jako krůpěje citů. Zlomení...”
Mysty15:
“Krásná a smutná pohádka. O tom, že i štěstí může být rozbito porcelánovou panenkou. Dojemné, kouzelné a tragické.”