Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zdá se ti to nemožné?

  • Autor: A-SISI
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: „Pokračování Co se ti zdá nemožné, není nereálné. V čase posouváme zhruba o pět let. Tedy pět let o kapitoly 44 a stejně tak i pěl let od svatby.“
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Ammorrek:
“mám o severusovi trochu jinou představu než jako o sobeckým vztekloňovi :-) ale občas jsem se fakt zasmála :-)”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Stále to má velké klady, ale co mě docela zklamalo, je pak samotný příběh. Trochu mi to připadalo, že se tam v minimálních obměnách neustále dokola točí jedno a totéž schéma.”
Mariana:
“Jestli jsem si někdy myslela, že pokračování výborné povídky už nemůže dosáhnout kvalit prvního dílu, Sisi mě touto povídkou přesvědčila o opaku. Skutečně je to možné, ba co víc, povídka Zdá se ti to nemožné? svou předchůdkyni snad ještě o něco přesáhla. Skutečně se zde projevilo, že se autorka vypsala skoro do dokonalosti. (Ale jistě, vždy je co zlepšovat, i když třeba v tomto případě mě momentálně nic konkrétního nenapadá.) Vše, co jsem napsala k prvnímu dílu, vztahuje se i sem. A Merline, to se stejně nedá, všechno vystihnout tady v Deníku. Nicméně moje svědomí je čisté – Sisi ví, jak moc mě povídka zasáhla.”
Onnyinka:
“Miluji pohledy do minulosti”
GwenLoguir:
“:-)”
beruska:
“Nejlepsi jsoi navraty do minulosti”
Beltrix:
“Jestli to bude tak dobré jako 1. díl, tak se mám na co těšit ;)”
ZJTrane:
“Aj na druhý pokus je to za plný počet :)”
Zuzule:
“Áha, pokračování.”
zuzka:
“geniální! :-) zcela mě pohltil fenomén zvaný citrón :-D”
assez:
“Posunutí v čase, posunutí v ději, přesto stejně dobré. Sisi, moc Ti za Tvé povídky děkuji.”