Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dracovy šepoty

  • Autor: Memorin
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Nemá pevný děj – melancholické doteky. Dracovy myšlenky a pocity, vzpomínky na Luciusovu výchovu. Ačkoliv povídka je pojmenována Dracovy šepoty a je popisována z Dracova pohledu, je spíše o Severusovi a Dracových citech k němu. Odehrává se po smrti Brumbála v Raddle Manor.
  • Klíčová slova: melancholie, psychologické, erotika, romantika

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“!”
Sectumsempra:
“nekdy priste”
Adelaine:
“Těžko se to hodnotí. Mně to dávalo dohromady jeden celek, problém byl ve zvoleném stylu. Povídka značně nevyrovnaná. Byla tam místa, která by si zasloužila 5*, která vtáhla do děje, donutila cítit syrovost pocitů, ale pak to náhle rázem zmizelo, rozplynulo se a zbyla jenom poskládaná slova na papíře, která byla prostě jen slovy bez pocitu. U takovýchto povídek často kazí vyvolaný pocit i pravopisné chyby, které tu byly. Díky tomuhle všemu celkově asi 2-3, ale vidím v tom docela dobrý potenciál.”
Akkarra:
“Tady tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nemůžu říct, že by se mi to na určité úrovni nelíbilo, ale nějak jsem tomu nedokázala přijít na chuť.”
Čtenářka:
“Průměrná povídka, která pobrala inspiraci všude možně, ale chybí jí něco osobitého. Nicméně Memorin nezatracuji a věřím, že se někam vyvine. Tady se střídají dobré pasáže s těmi skutečně špatnými a to je prostě škoda.”
Mysty15:
“Když jsem k Šepotům přišla poprvé, popravdě jsem netušila, že se jedná o souvislou kapitolovou povídku. Myslela jsem, že to jsou jen kratičká díla, jednorázovky, drabblátka, která všechny spojuje jen pár Severus/Draco. Že jde o kapitolovku a že Dracovy šepoty jsou vlastně jen jeden šumivý zvuk, mi došlo až někdy u kapitoly čtvrté. Přičemž jsem si stihla oblíbit druhou kapitolu natolik, že jsem ji společně s Perlou považovala za jednu z Memorininých nejlepších. Dneska už bych vyzvedla jiné, pravděpodobně nejspíš tu sedmou - „Je otec“, z které pořád ještě cítím tu dětskou oddanost a lásku pryštící z každého slova. Líbí se mi styl, jakým Memorin píše. Dává důraz na detaily a city, s nádechem uvěřitelna. Až jsem občas měla pocit, že na místě Draca stojím já, že to Severus drží a hýčká svým chladem mě... a byl to neuvěřitelný pocit, k nezaplacení. Chápala jsem, proč ho Draco miluje, sama jsem si ho zamilovala a byla jsem neskutečně vděčná, že prostřednictvím Draca i on občas miluje mě.”