Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Temný čaj bez cukru

  • Autor: Julie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Remus ztratil Siria. Už podruhé. Prvně zkusil zapomenout trochu nečekaným způsobem. Zkusí to i podruhé? A/N: Plně si uvědomuji slabomyslnost tohoto úvodu. Slibuji, že časem přijdu na něco chytřejšího.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Remusovi bych toho "zlého" i věřila a pochopila, ale Severusovi (ne, fakt to jinak skloňovat nebudu) tu jeho pohostinnost a poddajnost ne, jedině kdy byl trochu věrohodný byla chvíle, kdy si řekl o další kolo. Jinak mě to nijak zvlášť nenadchlo.”
kami:
“...”
Benny:
“Povidka neurazí, ale ani vám nic nedá.”
SinamLlumi:
“"Byla temná a bouřlivá noc..." Bulwer-Lytton by měl z autorky radost, já už tak moc ne-e. :) Mínus 2 body, a to jsem dneska hodná. Z "korektního" skloňování se mi jako obvykle udělalo šoufl (vždycky čekám na Jiha, Západa a Východa), ale jinak jo, přečteno bez ztrát na životech. 3 body nedám zejména pro autorčinu lenost vymyslet věrohodnější způsob, jak ty dva dostat k jednomu stolu v (temném) bytě. ;) S.L.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“lepsi prumer, nijak me to nenadchlo...”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Pěkně... Tohle bych do Remuse neřekla.”
delatrix:
“nestojí to za nic”
Kate Mathews:
“...”
bedrníka:
“Trochu depresivní povídka, ve které se Snape s Lupinem sice nemají rádi, ale zasouloží si i tak.”