Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Breaking the Chains

  • Autor: SAC
  • Fandom: Scarlet Pimpernel
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie/Chauvelin
  • Rating: Adult
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Co se stane, když major Sir William Bodie potká muže svých snů, jen aby zjistil, že je nepřítelem jeho nejlepšího přítele? Příběh vychází z verze SP z roku 1999, kde Chauvelina hraje Martin Shaw.
  • Klíčová slova: crossover s Profesionály, znásilnění

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Velká romantika, láska až za hrob a tak. Chauvelin si je docela podobný, sir Percy asi taky, Bodie už tak moc ne - krom toho, že je pro Chauvelina ochoten udělat cokoliv. Akorát je škoda, že na sex se moc nedostalo.”
Diegina:
“Počin, na který se ve fandomu dlouho čekalo pro jeho očividnost, ale ke které se dlouho nikdo neměl: dát dohromady Profíky a Červeného Bedrníka. Kterak dát dohromady AU Bodieho s Chauvelinem, aby pak žili spolu šťastně až do smrti. Povídka se dobře čte, jsou tam části, které mám ráda a které bych mohla číst znovu a znovu - a ne, nejsou to ty části se sexem, mimo jiné i proto, že toho tam moc není, jenom tolik, aby se kvůli tomu zvedl rating a povídka si získala více čtenářstva. Je to celé spíš o příběhu, jak ty dva dát dohromady, než o tom, jak ti dva jsou dohromady. Což prvních pět kapitol nevadí, protože se to opravdu čte skoro samo, ale když v šesté čekáte závěrečnou big sex scene....huh? Stmívačka při odchodu do západu slunce? Aaaaaaaaa!!! Povídka je fakt dobrá a mohu ji jen doporučit, ale pro mě po tom všem očekávání byla spíše zklamáním. Protože, notak, lidi! Chauvelin Martina Shawa je v celém bedrníkovském fandomu jediná opravdu zajímavá postava, které dřív nebo později začnete fandit. Je plná skrytých hlubit vyzívajících k objevování, a je děsně sexy! Jak pak může být za takových okolností v tak dlouhé povídce tak relativně málo sexu?! Zas na druhou stranu, pokud nemáte náladu na divoké pářící session a máte chuť spíše na něco romantického takřka v klasickém smyslu toho slova, tohle je pro vás.”