Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Trest v měsíčním svitu

  • Autor: eeyore9990
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Rodolphus Lestrang/Rabastan Lestrang
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zbloudění z cesty, kterou určil Pán zla, může mít vážné následky.
  • Klíčová slova: Nucený sex , incest

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Kruté a skvelé:) Perfektný preklad.”
Adelaine:
“Já přiznávám, že jsem to buď nepochopila, nebo mi to připadá dost slabý...”
Škorpion:
“Když už jsem věnovala čas na čtení- ohodnotím. Z dané situace bych si dokázala představit vzejít něco brutálnějšího. Tohle bylo... milé? V našich končinách ne tak profláknuté párování, to se také cení. Takže milí bratři to ode mne mají za tři.”
kami:
“Keď som to čítala, nebol to práve najlepší dojem, povedzme, že sa mi to zdalo odfláknuté, hoci to asi nie je ten najlepší výraz.”
belldandy:
“Tak nějak si nejsem jistá, jestli jsem pochopila celou tu logicku, která je za tou situaci, ovšem otázka je, jestli je to vůbec důležité? Je to takové pěkné PWP o nuceném incestním sexu s naznačenou zápletkou v pozadí. Netradiční párování, non-konformní motivy a cosi trochu uhrančivého.”
Akkarra:
“S těmahle dvěma jsem si vždycky chtěla něco přečíst. A tohle se vážně vydařilo.”
Benny:
“No, do prdele!Benny se opět našla v povídce..copak se stane, když Pán Zla trestá takový hřích jakým je sodomie s muži?Tak to si budete muset přečíst!:DNic pro srágory, berte to na vědomí(i když pro mne jen vlažný Earl Grey)”
SinamLlumi:
“Jedna z mála povídek, kde mě popisy zaujaly víc než dialogy. Velmi zajímavý styl a netradiční – no, říkejme tomu pár :). Po literární stránce maličko zaostává, ale jen oproti těm nejlepším autorům, takže se neděste a dejte povídce šanci. Pro příznivce bloodplay a dubcon jako dělaná. S.L.”
Lilithka:
“Zrada. Ta se trestá. Tady čistě sexuálním způsobem. Přesto má příběh i spoustu místa k domýšlení, prostoru.”