Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Skoro jako rodina

  • Autor: Pooky
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-02-12
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Akkarra:
“Ne, tohle vážně nedám. První skutečností je, že mi vadí sloh - příšerně rozvláčný a popisný, lehce chaotického stylu. A z toho plyne druhá skutečnost - strašně mě to nudí, nemá to žádnou jiskru... Škoda - podle komentáře Koule jsem čekala teda podstatně, podstatně víc. :(”
Velká_koule_chaosu:
“Škoda že od Pooky jsou tu zrovna ty povídky co jsem ještě nečetla - to musím napravit, jak s tim čtením, tak s přidáním povídek od této autorky. Ale jinak: Pooky je autor, který mi prozradil co to vlastně Slash je... Upřímě četla jsem opravdu už mnoho povídek a přesto pořád a pořád se vracím k těm od Pooky abych si oddychla a přečetla povídky u kterých mam pocit blaženosti... Nevím jak to Pooky dokázala, ale při každé její povídce mám pocit jako kdybych to psala já sama... VŠE mi tam sedí a pasuje do posledního detailu, přesně jak bych to udělala já... Často když něco čtu, říkám si, co bych udělala takhle a tohle zase jinak... To se mi u povídek od Pooky nikdy nestalo. Pokaždé mi dokázala vykouzlit úsměv na tváři, protože ona je někdo kdo ti se slovy opravdu umí... A mimochodem mám slabost pro všechny povídky kde je Severus, ale i přes ty kvanta povídek, které jsem přečetla pouze Pooky dokázala chování *charakter* Severuse popsat přesně tak, aby Sevík byk přesně takový jakého ho čtenář touží mít. / Mimochodem u jedné nejmenované povídky od ní, si můžete přežíst tak dokonalý a propracovaný popis sexu, který rovněž podle mého nemá konkurenci... A píšu to tu otevřeně... protože ten popis - no prostě máte pocit, že Vám řekl vše a zároveň nic - navodí Vám pocit, že už vlastně nemáte potřebu číst dál a zároveň dychtíte po každém dalším slově... - No řekněte kolik autorek, kolik povídek tohle s člověkem dokáže... Já znám jen jedinou... /”
CorCaroli:
“Hezky se to rozjíždí”