Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Proč nenávidím Smrtijedy

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Alastor Moody
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Moody se odpojil od ostatních, aby polapil prchajícího Smrtijeda.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

willow:
“***”
belldandy:
“Asi je trochu těžké si představit, že tenhle lehce sentimentální Moody je tatáž osoba, kterou později známe z kánonu jako nekompromisního a trochu i děsivého bývalého bystrozora. Nicméně já jsem mu to asi věřila. Možná proto, že jsem chtěla. Koneckonců Severus Snape tu také není ještě ten chlapík, kterého známe z pozdějších dob. Tak řekněme, že je to před tím než se oba stanou sami sebou.”
Adelaine:
“Konec výborný, ale začátek jsem Moodymu vůbec nevěřila.”
Sectumsempra:
“..:)”
terere:
“Tahle povídka byla jedna z mála povídek, ve kterých se v hlavní roli vyskytuje Severus Snape a mě to vůbec nevadilo. Dobře napsané :).”
Lanevra:
“Dnes nebudu výřečná, líbilo, ale mluvit se mi nechce.”
kami:
“Mierne sentimentálny Moody. Ale veď prečo nie? Keď je tam ten mladučký a svojou podstatou veľmi, veľmi smutný smrťožrút. (Mne osobne sa to páčilo, hoci som zaťažená na tieto dve postavy.)”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Přeci nenapíšu taky, že "zajímavé"? :-D Ale ono bylo :-) A taky dobře napsané. Vzbuzující otázky a povzbuzující představivost. Takže vlastně ani nevím, proč mi to tak nesedlo, když to mělo i pointu a vůbec všechno. Asi jsem moc měkká... jo, to bude ono. :-)”
Akkarra:
“Jedna z mála povídek na SS/AM, která se mi líbí. Jediné, co mě mrzí, je, že to nemá pokračování... :)”
sandymathews:
“zajímavé a ... nečekané =)”
Memorin:
“Zajímavé... Vážně zajímavé. :)”
bedrníka:
“Povedená povídka o chudákovi Severusovi, který umí za laskavost oplatit jen jedním způsobem. Taky má verzi bez sexu, ale ta se mi tolik nelíbila.”