Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Atrapa lásky

  • Autor: Jean-Paul
  • Fandom: Sherlock Holmes
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes / John Watson
  • Rating: slash, 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: drabble
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mariella:
“Moc dobrá povídka. I když je pravda, že tam nějak nevidím to drabble, ale to nic nemění na tom, že je to velmi dobré.”
terkacarodejka:
“nejsem uplne fanynka SH, ale docela to slo 3/5”
Zuzi:
“Fajn atmosféra”
Sectumsempra:
“libi s emi ponura atmosfera teto povidky...”
Anne:
“Z povídek tohoto autora se mi sice líbila nejmín, ale i tak je dobrá... Možná i díky tomu, že není zbytečně natahována.”
tudorrose:
“Holmes není jediný, kdo nenávidí sám sebe. Nicméně se mě to jaksi nedotklo.”
Akkarra:
“'Jsem nechutný. Odporný. Nenávidím sám sebe.'”
Purple Haze:
“Za tenhle překlad jsem opravdu rád. Přijde mi to svěží a na tak malém prostoru i hodně hluboké. Zaplaťpámbů bez patetických výlevů. Takhle by mohl uvažovat Brit Sherlock Holmes. V celé povídce se střídají krátké věty a delší souvětí, což tvoří "melodii", kterou mám rád. Nadchla mě pasáž: "Vím, že není ráno. Přijde až tak za hodinu. Peřinu mám smotanou mezi nohama . Jedna ruka mi visí na podlahu, druhá srazila model lodi, který stál na poličce mezi postelí a zdí."”
Istar Halabába:
“Moje dřívější představa Sherlocka Holmese a dr. Watsona – nudní postarší podivní pánové. Knihám i filmům o nich jsem se úspěšně vyhýbala. Pak jsem přečetla pár ff povídek – tahle byla první – a svůj názor jsem začala měnit. I knížku jsem vzala do ruky a byla jsem docela překvapená :) V Atrapě lásky se mi líbí vylíčení atmosféry, pocitů, prostředí. ”