Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Léto jako žádné jiné

  • Autor: Aspen in the Sunlight
  • Překladatel: Kaya
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: Druhá část trilogie. Hlavní hrdinové během prázdnin mezi šestým a sedmým ročníkem. Změní se něco, když už budou konečně plnoletí?
  • Klíčová slova: Severus Snape otcem Harryho Pottera.

Hodnocení čtenářů:

akula_aa:
“Autorka neztratila své schopnosti psát, ale věnuje se trochu jiným postavám a jiným událostem. Lehce slabší pokračování Roku, které také určitě stojí za přečtení. Takový příjemný oddych před třetí částí trilogie.”
SallomkaP:
“Povídka se mi sice líbila, ale rozhodně to není veledílo jako Rok...”
Nymphilia1:
“....”
Sectumsempra:
“...”
Rebeka:
“:)”
Adelaine:
“Konec dočtený jen ze setrvačnosti a kvůli Roku, ale jinak mi to přijde roztahané, hlavně konec.”
margotka:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“...”
te.ss.sa:
“skvělé pokračování skvělé povídky.”
beruska:
“Rok mam sice radeji, ale i tohle ase mi libi”
Crystal:
“Místy nudnější, ale stálem velmi dobré.”
GwenLoguir:
“Draco je v Lete vážne na zabitie (neverila by som, že ľahšie niekedy budem znášať Pottera)”
Akkarra:
“Oproti Roku je to opravdu o dost slabší. Řeší se tady v podstatě akorát Dracův milostný život a neustálé soupeření mezi Harrym a Dracem o pozici "hodného syna". A ani dějově a zvratově nabitá poslední kapitola utahanost celé povídky prostě nezachrání. :(”
ZJTrane:
“určite prečítam”
zmije:
“Léto není tak nabité dějem jako byl Rok, je o něco slabší, nicméně stále na hodně vysoké úrovni.”
assez:
“Nevím, jestli se k tomu někdy s radostí vrátím, jak je ošemetně napsáno v hodnocení. :) Nicméně… je to dobrý přestup z Roku k Rodině. A to, co autorka spíš zanedbávala, tedy Draco, je zde… je to, řekněme, Dracovi vynahrazeno. Pouta se utvrzují, také dobře napsaná návaznost.”
Jacomo:
“Doost rozvláčné a místy nudné pokračování Roku. Dočetla jsem v podstatě jen ze zájmu o osud postav, které se shodou okolností jmenují stejně jako ty v původním příběhu o Harrym.”
Bilkis:
“Druhá část je hlavně o Dracovi. Prázdniny ubíhají a situace se uklidňuje. Uklidňuje se tak moc, až to povídce škodí. Obyčejná témata se dají zpracovat velmi poutavě, ale tady to nakonec nějak nedopadlo, aspoň podle mě.”
Mandragora:
“První díl trilogie Rok jako žádný jiný byl lepší. Ale ze setrvačnosti a zvědavosti jsem to stejně četla dál. :)”