Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dva životy

  • Autor: Titany
  • Překladatel:
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Pipin/Smíšek
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pipin je nešťastný a Smíšek se mu vyhýbá. Obsahuje sonet č.XLIV ze sbírky Sto sonetů o lásce od Pabla Nerudy (překl. Jan Pilař)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

sigam:
“Já mám povídky od Titany moc ráda. Takže ani tahle nebyla výjimkou.”
Akkarra:
“Mě se to taky líbí. Je to takové roztomilé. :)”
Purple Haze:
“Mně se to líbilo! Pro Smíška a Pipina jsem měl vždycky slabost a kdyby se opravdu dali dohromady, tak si myslím, že nějak takhle. :-) Navíc si myslím, že autorka docela umí psát, takže nebyl problém dočíst do konce (ale já jsem zhýčkaný čtenář povídek na ODG, takže mám vysokou laťku :-). Podle varování je to prý fluff, ale mě to jako bůhvíjaký fluff nepřipadalo. Bylo to takové roztomilé a něžné, ale - zamilovaní lidé (i hobiti) přeci vrkají, ne? Takže já si přidám dokonce hned dvě hvězdičky.”
Pyriel:
“Na začátku je vtipně popsán vztah hobitů k vínu, ale především k pivu - aby to pak Pipin předvedl v praxi, když se opíjí, protože je bez Smíška nešťastný. Ale naštěstí se Smíšek objeví v pravou chvíli. No, pokud vám nevadí hobití slash, přidejte hvězdičku, mně prostě nesedí.”