Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Na chvíli s tebou

  • Autor: Lady S
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus/Narcisa, Lucius/Narcisa
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Fantazie je krásná věc…ta, o kterou nepřijdeme ani ve chvílích, kdy přijdeme o všechno ostatní…
  • Klíčová slova: nešťastná láska, sex, erotika

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“Pár je vlastně moc zajímavý, jen to podání postav je...”
kami:
“No, povedzme, ale toto nie je môj "typ".”
SinamLlumi:
“Tahle Narcissa by mohla klidně urvat hlavní roli i ve Stmívání. :) I kdybych tomu jako teoreticky uvěřila – přesto, že autorka mi nedala jediný důvod – o co tady jde? Že chudinka malá touží zahnout, ale je líná a bojí se? To má být tragédie, k slzám dojímající?? Pod pojmem „bezútěšné bytí“ si teda – na rozdíl od autorky – rozhodně nepředstavuji pohodlný život ve zdraví a v luxusu, obklopená milující rodinou a početným služebnictvem. S.L. PS: Stejně bych samozřejmě posuzovala i slah, kdyby ho někdo takhle napsal. Problém opravdu není v "páru".”
belldandy:
“-”
Akkarra:
“A básník tím chtěl říci co...? Je to nijaké - ani tragické, ani erotické, i když se to tak snaží tvářit.”
Keiko.kei:
“Fantazii se skutečně meze nekladou a to je na ní to nejlepší - skvělá povídka”
Memorin:
“nevím - ze sentimentality něco mezi 2-3”
bedrníka:
“Moc smutná povídka o Narcise, která se zamilovala do nesprávného muže.”