Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Země zaslíbená

  • Autor: Alane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: zcela přístupné (v podstatě žádný sex ani násilí)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Co se bude dít poté, co se Harry Potter konečně setká se svými rodiči a tedy zemře? Crossover Harryho Pottera (1 - 6) a knihy Jak přicházejí sny.
  • Klíčová slova: drarry, snack

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
bwews:
“..”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“-”
belldandy:
“Když Alane píše slash, působí to stejně jako by psala kázání. Všechny texty (no, byly jen čtyři :)), které jsem od ní zatím přečetla, v sobě měly určitou zanícenost a silný aktivistický apel. Nu .. tohle kázání ... se mi hodně líbilo. Bylo to V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í. :) // Ano, možná mi tu občas přišlo něco nerealistické, jenže právě tím to tak nějak odpovídalo duchu předlohy. "Jak přícházejí sny" mi totiž také nepřipadá příliš realistické a promyšlené. Je to fantasmagorická moralitka. "Země záslíbená" funguje jako její velmi trefný crossover s HP. Po pravdě tu přemýšlím i o vyšší známce (než dávám v tuhle chvíli), ale na některé věci zkrátka potřebuji čas a z něj plynoucí odstup. / EDIT. Ale tak jo... Ovšem s varováním, že hlavně pro svou trochu šílenou fantasmagoričnost (která je ovšem v souladu s druhou předlohou tohoto díla) to asi není čtení pro každého. :)”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“...”
keishatko:
““...””
Nade:
“......”
ZJTrane:
“Nádherný a zvláštny príbeh. Nedokázala som sa odtrhnúť.”
beruska:
“X”
Marion Daé:
“chci si přečíst. autorčiny díla mě zatím převážně příjemně překvapily a doufám že ani tady tomu nebude jinak :)”
Akkarra:
“Smekám. Myslím, že potenciál knížky Jak přicházejí sny je tady využitý úplně maximálně. :)”
Jacomo:
“Krásný příběh. Je v něm skutečně hodně z filmu, ale to, co je autorovo, je výborné. Velký plus za neotřelý pohled na vedlejší postavy (zejména Jamese ;-D). A ten otevřený konec...”
Purple Haze:
“Moc zajímavý crossover. Ocenil jsem zapracování některých osobností z historie.”
Ivet:
“Země zaslíbená. Ne docela, ale všechno se dá řešit a vše se vyřeší... :)) Originální povídka, která vykouzlí úsměv.”
darken:
“Velmi příjemná, oroginální povídka, kde po smrti přichází 'Země zaslíbená', kde se každému splní jeho sny. Jemně humorné, nepřeslazné, nenucené, prostě taková povídka k nedělnímu čaji.”