Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Introduction to Muggle Studies by Yagami Light

  • Autor: DarkerThanBluee (DarkkBluee), DarkkBluee
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light, Harry Potter, Amane Misa/Rem, Ryuk, Albus Dumbledore, Sayu Yagami
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2023-03-01
  • Počet kapitol: 27
  • Shrnutí: How to use a Death Note - Rule 4: The person in possession of the Death Note is possessed by a god of death, its original owner, until they die. ICW Classification of Magical Beings - A muggle possessed or bonded with a magical being, similar to a muggle infected by a werewolf and surviving, is no longer a classified as a muggle. They are, for all intents and purposes, a wizard/witch.
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, láska, romantika, LawLight, od nepřátel k milencům, toxický vztah, Light je profesor, Bradavice, crossover, černý humor, Pining, Shinigami, předstíraná smrt

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Ryuk se chce podívat do Bradavic na Turnaj tří kouzelníků a Light nemá jinou možnost, než mu vyhovět, přeci jen, kdyby shinigamiho odmítl, mohl by jeho jméno zanést do svého zápisníku. Naštěstí, jako člověk, jenž má u sebe boha smrti a jeho notes, se Light řadí do magické komunity, takže vyjedná s McGonagallovou, že v roce turnaje bude v Bradavicích vyučovat studium mudlů. Mezitím spunktuje svoji předstíranou smrt. Na L však nemůže zapomenout a uvědomí si po čase, že byl do detektiva zamilovaný. Ryuzaki to cítil podobně takže je vlastně pak rád, že mu Light ze svého záhrobí posílá květiny - přesto ho však chce vystopovat a připoutat si ho, aby už mu nikam neutekl. Docela dost jsem se u toho zasmála. Není to taková komedie, spíš love drama, ale toho černého humoru je tam dost. Líbí se mi vztah Sayu a Lighta. Sayu je zde mladší sestrou, která svého bráchu bezpodmínečně miluje. Není tak chytrá, ale měla v manipulaci s lidmi dobrého učitele. Ví, že brácha žije, že byl Kira i jeho city k L. Snaží se mu v romantických citech radit. Trochu jsem se neuměla rozhodnout, jestli mě více zajímá dění v Bradavicích, nebo to co se děje ve vyšetřování Kiry. Takže hádám, že je to dobře vyvážené.”