Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dovolená

  • Autor: Sax
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: ??? / Michal
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 37
  • Shrnutí: Příběh skoro osmnáctiletého homosexuálního mladíka, který musí trávit prázdniny s bratrem svého švagra, mezi cizími lidmi v neznámém prostředí.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Vadil mi chľast a facky. Strašne. A vadilo mi, že napriek tomu aký je dotyčný kretén ho Michal tak strašne zbožňoval.”
bwews:
“Obyčejný, ale o to reálnější příběh.. Michala jsem si zamilovala... Líbilo, i když úplně celé jsem to prozatím nedočetla.”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“:-)”
Akkarra:
“Povídka je to vážně moc pěkná, ale musím se přiznat, že jí nedokážu dočíst do konce. Už mě to nebaví - bavilo mě to tak do 26. kapitoly, ale pak už mi to přijde zbytečně natahované... :( Ale za ty předchozí kapitoly dávám 4. :)”
mariaa:
“Moje nejoblíbenější od Sax :)”
sandymathews:
“moc pěkná”
Victoria:
“Na tuhle se nezapomíná”
Nade:
“Povídky od Sax vlastně miluju. Toto je opravdu pěkná originálka a příběh je velmi reálný. Chvílemi mám chuť vraždit nad blbostí lidí a jindy zas se připitoměle usmívám, jak je ten svět krásný.”
Dahaka:
“Musím uznat že tuhle povídku mám moc ráda. I v jednoduchosti je síla. Líbí se mi originální příběhy ze součastnosti. A také občas nevím koho mít raději. Takže vzdávám hold autorce jak krásně dokáže vykrreslovat děj i své postavy.”
paulinegrint:
“Jediné co mě u této povídky štve je, že nevím koho bych radši s Michalem viděla :D Láďu, který se k němu chová něžně nebo Tomáše, který se chová jako idiot? Asi spíše toho Tomáše :)”