Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

When They Pick Through the Wreckage

  • Autor: AngelSelene
  • Fandom: Myšlenky zločince
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Edward Elric/Roy Mustang, Derek Morgan/Spencer Reid, JJ/Will
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 62
  • Shrnutí: The BAU have learned about Roy and Ed's automail, but Ed is hiding other secrets, and his world is about to crash into theirs. “C’mon, pick the fuck up. I know you’re in class, but I wouldn’t fucking bother you if it wasn’t important. I know you’re mad, but fucking call me, okay? This is… It’s our stuff. We might have a way home. Even if you’re still pissed off at me or you don’t…” He stops and takes a deep breath. “Even if you don’t want there to be an us anymore… I think you’d still want to go home, if you can. I’ll text you the address. Just… call. Please?”
  • Klíčová slova: Fullmetal Alchemist, alchymie, odhalení tajné identity, nadpřirozeno, cestování mezi světy, oběť, spřízněné duše

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Roy a Ed jsou vrženi do našeho světa a Erlic se připojí jako profiler do BAU. Hrdinové z CM s jeho vztahem s Royem nesouhlasí, ale sotva mají relevantní názor, když neznají jejich celou historii. V této povídce se však jejich světy střetnou. Do našeho světa je přivedena alchymie. Ed, JJ a Morgan uvíznou v Amestrisu, zatímco Roy musí policistům vysvětlit, že alchymie skutečně existuje, vše, co viděli, není halucinace a že je třeba chytit spolupachatele, jenž provedl lidskou transmutaci. Závěrečný díl série „Wreckage“. Z této série ještě doporučuji povídku „Nothing Beautiful About the Wreckage“, kde Eda unesou a Roy na to má vtipnou reakci.”