Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dopis Santovi

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter
  • Rating: -
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco Malfoy občas napíše dopis Santovi, aby mu nadělil dárky, po kterých touží a nedají se sehnat za peníze! Aneb jak to vypadá, když Draco Malfoy napíše Santovi dopis se svým přáním k Vánocům, a ten ho jaksi... splní. Taková kratší blbůstka, co vznikla na podzim roku 2007.
  • Klíčová slova: drarry, dopis, Santa, humor, crack, fluff,

Hodnocení čtenářů:

Taj Branan:
“Starý a dobrý Dopis Santovi. Taková moje stará nenáročná srdcovka. Draco je tady vtipný, ale i zároveň uvěřitelný. A ne, že by někdo pochyboval o jeho podmínkách, nu což, vždyť má pravdu, no ne?”
bedrníka:
“Roztomilý a vtipný.”
belldandy:
“Nejsem na drarry, takže si myslím, že ten kraťas nepřibarvuji k lepšímu. Tohle byl za mě velmi příjemný fluffíkovitý crack, na fanfikční poměry s nezvykle IC Dracem. Dva palce nahoru za Draca. Taky je to velmi příjemná vánoční povídka. Mohu jen doporučit těm, co budou hledat něco pro zpříjemnění vánočních zimních večerů.”
yaoiyuri:
“Taková milá a roztomilá ptákovinka... aneb co dokáže jeden dopis Santovi. :D”
Sandorel:
“Krátká milá humorná povídka(možná až crack) ve formě dopisu, který píše Draco Malfoy Santovi, aby si postěžoval. I když je velmi stará, pořád vykouzlí na tváři úsměv a přes svátky vážně bodne. A Draco je neuvěřitelně roztomilý.”