Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Naslouchej ozvěnám minulosti

  • Autor: ArcheaMajuar
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Igor Chmela/Ondřej Sokol
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Vše v této povídce je čistá fikce! Nechci tímto pokusem nikomu ublížit ani ničit pověst. Dílo nebylo sepsáno za účelem zisku. Účinkování v Partičce už je pro oba minulostí, jejich vzájemné city ale nikoliv. A tak se Ondra jednoho dne, krátce po zjištění zajímavé informace o životě svého bývalého kolegy, objeví u dveří Igorova bytu.
  • Klíčová slova: pwp, první polibek, poprvé

Hodnocení čtenářů:

kve8:
“nová poviedka nášho (teda minimálne môjho) obľúbeného (jedného z) shipu sokol/chmela je tu. podľa mňa však nie je až taká skvelá ako tie staré. nachádzame v nej dlhé rozhovory medzi postavami, ktoré by, ak by čitateľ autorku nepoznal, čitateľa-začiatočníka odradili. pre autorku sú však tieto dlhé rozhovory špecifické a tak poviedke neuberajú na hodnotení. keď sa človek prehryzie cez slohovú prácu autorky (kde som sa osobne miestami aj strácala), dostane sa k celkom príjemnému slashu. scéna obsahuje autorkin špecifický humor, no explicitne mohla byť lepšie dotiahnutá do konca. celkový dojem z poviedky mám dobrý, čítala som ju dvakrát, no nepatrí medzi poviedky, ktoré by som čítala len tak.”