Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cullet of beauty

  • Autor: Salazaret
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2022-01-27
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Sírius je pryč a Harry už nemá nikoho, koho mi mohl tak milovat. Je osamělý, ale zůstane sám? Kroky našeho osudu jsou opravdu zvláštní. Harry o tom ví své. Jedna jediná noc změní celý jeho život. Už nikdy nebude sám. Bude se muset o to víc snažit, aby ho Lord Voldemort nenašel. Aby ochránil to, co mu osud seslal. Ale nakonec se i toho musí vzdát. Kdo se vrátí do Bradavic a kdo bude bojovat? Opravdu se Harry musí vzdát všeho, aby byl konečně šťastný? Ale v tomhle případě nejde jen o něj. On není ten důležitý. Co se vlastně stalo a jaké to mělo následky?
  • Klíčová slova: Snarry, mpreg, těhotenství, sex v opilosti, psychologické

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Zase trochu klasické Snarry s tématem mpreg. Snape se vyspí s Harrym, má to však dva háčky. Severus když tak učiní je docela opilý a noc si nepamatuje. Oba kouzelníci se ve skutečnosti mají v hloubi duše rádi a jsou dostatečně mocní, aby splodili potomka. Když se Harry dozví, že je těhotný, je mu jasné, že musí utéct z Bradavic. O potomkovi se nesmí dozvědět jak jeho druhý otec tak Voldemort. S porodem a útěkem mu pomůže Pomfreová. Po dvou letech je nucen Harry svěřit dítě do rukou Severuse (bez toho aby Snape věděl, kdo je druhý otec) a čelit válce. Povídka se mnohem více soustředí na Severusovo přijetí dítěte a jeho odhalení druhého rodiče, než na poměr těch dvou a těhotenství. Docela se mi to líbilo.”