Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Chyby zítřka

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Lucius nemůže vystát Harryho Pottera. Zlatý chlapec je totiž i ve své blahosklonné nevinnosti jeden z nejvlivnějších mužů kouzelnické společnosti. A navíc je otravný. A naivní. A nesnesitelný. A má potřebu vše napravovat. A je otravný, to už říkal? Tak proč mu sex s ním pokaždé zkratuje všechny synapse? Aneb Lucius s Harrym mají pětkrát pohlavní styk + jednou ho překvapivě nemají.
  • Klíčová slova: sex, slash, harrylu, smut, pwp, malfoy, potter, humor, 5+1

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Nenadchne, neurazí. Příběh to nemá, ale na pwp je to na mě málo explicitni. A bez toho láskyplného konce by mi to sedlo víc. Takhle slabší tři.”
Taj Branan:
“Nedokážu asi slovy vyjádřit, jak moc dobrá tahle fanfikce je. Upřímně přiznávám, že Lucius je moje slabost, ale Harrylu nikdy nebylo. I tak považuju tuhle povídku za něco jedinečného, syrového a dokonalého. Text je neuvěřilně podávaný ve fázích a formou, která celkově překvapí. A musím se teda přiznat k tomu, že Blanchina Luciuse miluju úplně ve všech jejích povídkách, málokdo ho umí tak skvěle podat.”
Sandorel:
“Jedna z těch novějších Potterovek z Blanchina pera. A i jako čtenář, co úplně neholduje Potterfandomu, jsem jí naprosto podlehl, protože ji čtu pořád dokola a nepřestává mě bavit. Je vtipná, je cynická, je syrová, je naservírovaná po správně ochucených kouscích. Každé slovo má svoje místo a význam. Z pohledu zhrzeného Luciuse Malfoye je to mňamka, kterou opravdu doporučuji všem nadšencům Harrylu. Nejde o to, že by mělo dílo nějaký sofistikovaný a komplikovaný děj, ale má svůj nezaměnitelný punc pro svou podstatu. Je to svižná, humorná, emocionální povídka a zároveň si uchovává charaktery postav. Za celou dobu padnou vlastně asi jen dvě přímé řeči(a dokonale sednou) a přesto si celek udrží čtenářovu pozornost na maximální míru až do konce. Jo a rozhodně je to fanfikce žhavá, i když tam těch popisů vlastně není tolik, kolik jsem u autorky běžně zvyklý. Je opravdu vidět, že to pojala svérázně a jinak. Za mě jedna z nejlepších Harrylu, co jsem kdy četl.”