Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

JÁ PÍŠI VÁM…

  • Autor: Aveva
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zdrcující příběh nenaplněné lásky! Oslepující lhostejnost! Spalující touha! Tisíc slonů! A jedna postava tajně píše... ale pozor, nikoli deník!
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Líbí se mi to spojení poetické melancholie s nadsázkou. :)”
Mrmla:
“...”
Arengil:
“Roztomilý femmeslash s neotřelými "postavami".”
assez:
“Ba ne, je v tom hodně emocí. Klubíčko melancholie, které obaluje vtip.”
Sectumsempra:
“...asi jsem stejne emocionalni jako kybl ledove vody, kazdopadne to ve mne nevzbudilo nic (a to jsem si to precetla dvakrat po sobe)”
GwenLoguir:
“nápad bezpochyby originálny. Ale bez citovej odozvy u nás teplokrvných”
Victoria:
“Já nevím, mám takový pocit, že jsem to nepochopila. Nijak mě to neoslovilo”
Rebelka:
“Ty emoce! To napětí! To erotické dusno! A vše jen ve stovce slov. K tomuto drabblátku se moc ráda vracím ;o).”
SaraPolanska:
“Líbilo se mi. Cítila jsem...co víc by si mohl čtenář přát.”
Aha_Lucia:
“ja som potom asi tiež divná..”
SinamLlumi:
“Kdyby autorka pochopila verše: "že třeba jednou za týden --- vás u nás na vsi uzřím jen", nemohla takovou kravinu vůbec napsat. S.L.”
Akkarra:
“Asi jsem divná, ale mě to absolutně neoslovuje. Omlouvám se, ale je to tak. :(”
Mysty15:
“Bylo v tom to něco, to něco, co... vám jistým způsobem dokáže zlomit srdce během jedné vteřiny. Ačkoliv je to tak krátké.”
Zuzule:
“Jé, to sem jednou četla a podruhý už sem si nepamatovala, kde sem to našla. :)”
Vrána:
“Jejda, to je pěkné drabble (to drabble bez drabbla:-) Jedno oko nezůstalo suché:-)”
ZJTrane:
“Nádhera, ako všetko čo Aveva napísala.”
bedrníka:
“Kratičká povídka, která mně připomíná ještě tragičtější verše Jiřího Ortena, Píši vám, Karino, a nevím, zda jste živa,”