Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Temnota v nás nás zrodí

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Hermiona Grangerová/Bellatrix Lestrangeová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Žije v pekle. Ale ona se z něj dostane. Za každou cenu. Pohádka o nejbystřejší čarodějce, která se rozhodla přežít. Pohádka o bolesti, o krvi, o lásce a o a žili šťastně až do smrti. Pohádka o Hermioně Grangerové, která nikdy nežádala moc a nakonec dostala všechno. Má alternativní díl "Moje malá šmejdka" z pohledu Bellatrix.
  • Klíčová slova: smut, dramione, zajetí, rape/non, znásilnění, dubcon, manipulace, mučení, mučení sexem, crucio, trojka, sex, au, psychologický, erotika, angst, romance, temná romance, bdsm, bellamione, stockholmský syndrom, temná Hermiona, femslash, het, drama , Temná šmejdka

Hodnocení čtenářů:

Wally13:
“.”
l.enik.c:
“Super, to co mi chybělo v Mojí malé šmejdce, se zde naštěstí napravilo. A to jsem neměla ani náladu se do druhého dílu pouštět. Připomnělo mi to Noci v zahradě Getsemanské, kdy se dva díly, každý z pohledu někoho jiného, vzájemně prolínají a doplňují a zapadnou do sebe, avšak s tím rozdílem, že tam oba příběhy mohou stát klidně samy o sobě, což tady nefunguje. Myslím, že jako jeden příběh dohromady by to fungovalo lépe. No ale každopádně tady je o něco zřetelnější a propracovanější vývoj psychologie postavy, dává to celé větší smysl a nepůsobí to stroze a odflákle. Vysvětlila se celá situace s Harrym a Ronem, naštěstí tak jak jsem očekávala. Líbil se mi tu Draco. Líbila se mi trojka Hermiona/Draco/Bellatrix. Nelíbila se mi tu Hermiona. Nejsem schopná přijít této její temné stránce na chuť a mít pro ni pochopení, ať by se autorka snažila sebevíc. Její vulgarita mi k ní vůbec neseděla, přestože se projevovala v situacích, v jakých se projevovala. Bohužel to bude nejspíš otázkou vkusu a ne problémem povídky. Snad kdyby byl jiný závěr. SPOILER!: Zmasakrování všech jejich bývalých přátel už bylo prostě trochu moc. Každopádně velmi oceňuji autorčin pisatelský posun, který je zde patrný. Bohužel ale vyšší hodnocení dát nemohu.”
Hell:
“...”