Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Povědomá tvář

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Utekl před slávou a žije mezi mudly. Je barman a největším zdrojem stresu jsou lidé, kteří si myslí, že ho odněkud znají. Naštěstí si ho většinou jen spletou s hercem jistého hobita (nebo se s ním snaží flirtovat). Ale co když jednoho dne narazí na někoho, u koho by mu nevadilo, kdyby se poznali blíž? Naštěstí to je jen náhodný mudla se slabostí pro černé roláky, knihy a debaty o umění. Žádný čaroděj. A už vůbec ne mrtvý mistr lektvarů a bastard na entou.
  • Klíčová slova: USA, New York, humor, angst, fluff, barman, Snarry, jizvy, poválečná, tajná identita,

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Pěkná povídka, sice trochu klišé, ale hezky se to četlo a zdálo se mi to fajn FF na takový relax.”
FemmeFragile:
“Jsem ze sebe skoro až zhnusená –⁠ mně se vážně na stará kolena líbil fluff?! Stárnu, měknu, kornatím… Ale tohle bylo dobré, vážně moc dobré. Sice se mi Harry i Severus zdáli místy lehounce OOC, chtělo by to mírný zásah korektora, a u dialogů nebylo vždycky zřejmé, kdo je zrovna u slova, ale jinak to byly právě ony dialogy, díky kterým jsem se kolikrát smála, až mě oči štípaly. Jeden bonmot za všechny: „Čte takové ty těžké ruské romány, kterými by se dal někdo zabít, ale někdy čte i detektivku s lesklou obálkou.“”
Hell:
“...”