Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Konec dobrý...

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape/Ginny Weasleyová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka volně navazuje na Noci v zahradě Getsemanské. Ginny prožila mimořádně špatný den, ale zdá se, že by se Harry se Snapem mohli postarat o to, aby byl dobrý alespoň jeho závěr. Přece se říká: konec dobrý, všechno dobré…
  • Klíčová slova: trojka, smut, PWP, voyerismus, alternativní konec, Noci v zahradě Getsemanské, NoG

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“PWP s velmi netradiční trojkou. :) A já sexpriznam, že ačkoli tohle uspořádání není v kontextu Nocí vůbec realistické, protože Snape by se prostě nedělil,ta myšlenka mě vlastně docela baví. :)”
FemmeFragile:
“Pokud mi něco na Nocích v zahradě Getsemanské vadilo, pak to byly pasáže s Ginny. Dokud se to omezovalo jen na sny, byly to vlastně docela vtipné vložky mezi trénováním a sexem se Snapem v prvním díle. Ale Harryho finální setkání s Ginny jsem měla sto chutí přeskočit, stejně jako přeložení tohohle remixu. Jak starcrossed umí napsat geniální slashové scény, tak het je bohužel i v jejím podání docela nuda. A tak nějak nemůžu uvěřit, že by Snape opravdu přistoupil na jakoukoli formu vztahu s Ginny. Ale chápu, že se to jako alternativní konec nabízelo a mezi remixy to má své místo, takže i když určitě nemám v plánu re-read, to jedno přečtení mě taky nezabilo.”