Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nový Adam

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, lord Voldemort, Smrtijedi
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka volně navazuje na Noci v zahradě Getsemanské. Severus Snape je rozhodnutý splnit Brumbálův poslední příkaz a učinit vše, co bude v jeho silách, aby zachránil Harryho Pottera. Úkol však zněl jasně: je potřeba zachránit jeho život, o kůži Brumbál nehovořil. A tak si Snape možná bude moci oplátkou od Pottera vzít něco, po čem touží téměř celý svůj život – svou pomstu Jamesi Potterovi.
  • Klíčová slova: darkfic, temný!Snape, alternativní začátek NoG, non-con, rape, bloodplay, ich-forma

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tenhle kousek se mi nekomentuje dobře. Do Invicta úplně nesedí, je přeci jen ještě o kousek temnější. Ale jen o ten malý kousíček, který nahlodává auditora uvěřitelnosti.”
FemmeFragile:
“Dost jsem se téhle povídky bála, nemám totiž ich-formu (nota bene v přítomném čase, který je v češtině naneštěstí ještě nějak "divnější" než v angličtině) ráda. Ale starcrossed opět předvedla svůj um a dokázala, že si zvládne poradit i s jiným stylem psaní :) Takže mě to nakonec bavilo i jako čtenáře, i jako překladatele. Byť pořád preferuju "kanonický" děj Nocí v zahradě Getsemanské a nepotrpím si na temného!Snape, tak je to minimálně zajímavý alternativní začátek NoG :)”