Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zvíře a zvíře

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Kdysi dávno se rozešli ve zlém, protože Remus zatajil svoje vlkodlactví. Člověk a zvíře spolu žít nemohou ale dvě zvířata ano.
  • Klíčová slova: Snape upír

Hodnocení čtenářů:

willow:
“****”
kami:
“Niektoré časti v poviedke sa mi páčili, keby ich niekto vyňal a vložil niekam inam, bolo by to super.”
Benny:
“Když pominu fakt, že je to ubrečené, povahy nedotažené a vlastně nějaké a Snape jako upír.Dalo se to přečíst, ale už nikdy znova a snad na to i zapomenu.”
belldandy:
“Zklamání, nejvíc asi proto, že po přečtení popisku a několika komentářů jsem měla rámcovou představu, o čem tahle povídka je a docela jsem se těšila, jenže jsem zjistila, že nad to, o čem už stejně vím, mi nic dalšího nepřináší. Nějak jsem to téma čekala rozvitější. Za lákavé téma, vyhovující styl a taky jako důvěru vloženou ve schopnosti D.J bych tu čtyřku ale klidně mohla dát, co? Tak nic ... příště ... :)”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Není to nijak působivé a nijak extra se mi to ani nelíbí. Zajímavé je na tom leda nápad toho páru a toho, že ani jeden z nich u není člověk.”
Akkarra:
“Tuhle si pamatuju... :) Severus jako upír mě zrovna moc nebere, ale ta část, která se odehrává ještě na škole - pro tu mám slabost.”
Velká_koule_chaosu:
“Téma zajímavé, ovšem to je asi tak jediné co mě zaujalo...”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“...opravdu me bavi tyhle "lasky az za hrob"/cekam na tebe cely zivot, abys neprisel/apod... kazdopadne moje predstava ubreceneho setkani se nastesti nevyplnila:)”
Victoria:
“Zajímavá myšlenka”
ZJTrane:
“Výborné, len neznášam keď niekto, kto miluje (nech je to už z akejkoľvek príčiny) opustí toho druhého na toľko rokov.”
Lilithka:
“Musí se změnit Severusova podstata, aby dokázal milovat vlkodlaka? Logická otázka, navíc s příchutí popisného sexu a upíra. To je dost dobrá kombinace na to, aby pohltila. ”
bedrníka:
“Temná povídka o Snapeovi, který se s Lupinem konečně dá dohromady, až když už taky není člověk.”