Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cursed

  • Autor: Ari of the Ancients
  • Fandom: Stargate
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Todd the Wraith, Original Stargate Wraith Characters, Original Characters
  • Rating: General Audiences
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: After the events of "Morality Matters", Todd needs a place to recuperate, before reclaiming his place as High Commander, in Pegasus.
  • Klíčová slova: Mental Health Issues, Genetic Disorders & Abnormalities, Genetic Experimentation, Wraith Culture

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“Ari se po více jak 7 letech vrací s povídkou, která osvětluje, co se stalo s Toddem z Morality Matters po návratu do Pegasu. Ten se totiž sice dostal domů, ale po dlouhém zajetí, mučení a strádání chce přestat přežívat a začít opravdu žít. Jenže k tomu, aby mohl načerpat síly a především mentální rovnováhu musí najít vhodné místo... Myšlenka „prokletého“ úlu je skvělá, Antici jsou tu ukázání jako ještě větší svině než v kánonu a zajímavě je pojatá i wraithská kultura a mentalita, kde je každá odchylka od (perfektního a perfekcionistického) normálu tvrdě postihována. Vztahy Wraithů s lidmi na pozadí jsou místy takové cukrkandlové, ale na druhou stranu kompenzují ten zmar a hrůzu z následků antických pokusů. Sama autorka řekla, že povídka měla být původně delší, takže možná se časem ještě dočkáme pár kapitol o Toddově ozdravném pobytu mezi posádkou „prokletých“.”