Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Morality Matters

  • Autor: Ari of the Ancients
  • Fandom: Stargate
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Jennifer Keller, Todd the Wraith, John Sheppard
  • Rating: mature
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: In Vegas AU, Todd is being held captive and tortured in Area 51. Dr Jennifer Keller decides to risk everything, in order to do the right thing.
  • Klíčová slova: Telepathy, Mental Health Issues, na útěku

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“Netypicky pojatý Vegas!Verse, kde je Jennifer empat, díky čemuž dokáže navázat kontakt s Toddem. Ten je po měsících zajetí a brutálnímu hladovění skoro šílený. Spolu se Sheppardem se ho snaží dát dohromady a vymyslet, jak ho dostat zpět do Pegasu. Vše je ještě doplněno detektivní zápletkou s konspirací a sabotáží. Občas dochází ke značným zjednodušení, nad některými aspekty se nevyplatí přemýšlet moc do hloubky (průběh vyšetřování, pátrání, bezpečnost na supertajné a hlídané základně…). Ale povídka jako taková mě moc bavila, jde hlavně o Jennifer a o Todda, který pomalu buduje důvěru k lidem a snaží se popasovat se svými psychickými problémy, odloučením a s pocity, které chová k Johnovi. Tagování shipů je diskutabilní, na nic tam nedojte, jde spíš o budování hlubokého „mentálního“ a emočního spojení mezi postavami, na každém je pak, aby zhodnotil, jestli je to „/“ nebo spíš „&“ typ vztahů, protože i podle komentářů se názory různí.”