Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Napsat si minulost

  • Autor: avioleta
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Harry
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry při prohrabávání trosek po bitvě o Bradavice najde Snapeovu starou učebnici lektvarů.
  • Klíčová slova: Snape žije, post-war, Princ dvojí krve

Hodnocení čtenářů:

finde:
“paráda”
Haluzka:
“Obsahuje SPOILER. Nenadchlo, ale asi ani neurazilo. Začátek vypadal velmi slibně. Dopisování s Princem bylo sice kusé, zato příjemně pubertálně obscénní. Harryho i Snapova opatrnost ohledně informací a možné změny časové linie byla velmi osvěžující. A pak se prostě něco stalo, veškerá opatrnost šla stranou, ale vyzrazené informace z minulosti/budoucnosti ústí jen a jen ve Snapeovu záchranu bez jakýchkoli vedlejších efektů. Snape je v nové časové linii s faktem, že si užíval sexting s nenáviděným Potterem úplně v pohodě, i když by mi k němu daleko víc seděla ukřivděná nenávist. Nebo tak něco. Obecně ovšem dost nemusím cestování časem, pokud není dopilované k dokonalosti. Celkově 2-3, trojka za opravdu krásný a slibný rozjezd.”
LiviaCullen:
“Veľmi rýchlo sa dostalo medzi moje TOP snarry poviedky. Nevedela som sa od toho odtrhnúť.”
FemmeFragile:
“K přečtení”
bedrníka:
“Mám pár výhrad (třeba si nemyslím, že by Snape měl tušení o existenci viteálů), ale líbí se mi moc dopisování si s Princem, líbí se mi, že si pak nepadnou do náruče, protože pro Harryho to bylo včera, ale pro Snapea před dvaceti lety a vlastně ani nevěděl, že ten Harry je Harry Potter. Zkrátka jedno z mála snarry, kde tomu vztahu, jak je předestřený věřím.”